Playstation som dvdafspiller

  • jeg bruger som skrevet min ps2 til dvd afspiller...


    men mit problem er at flere og flere dvder ikke kan læses på den... og så er det jeg ville spørge om der var nogle der vidste hvad man kan gøre eller om det eren ny type dvd nyere film bliver trykt på...


    jeg har ingen problemer med ældre dvdskiver heller ikke mine spil...
    seneste film der ikke ville afspilles er starwars episode 2

  • Prøv at gå ned i Fakta, fona, Føtex etc. og køb en CDrom renser.


    Det er en CDrom, med "pels på" mener jeg nok. Som renser dit cdrom/dvddrev for støv der måske sidder på laserhovedet..?

  • Hvis det er nyere film kan det skyldes at SONY ikke er med i det der hedder DVD-Forum, det skal producenterne være for at kunne få "lov til" at kunne afspille nye film.. længere forklaring-... gahhh
    Men SONY er det eneste af de STORE firmaer der ikke er med i denne ordning. Tør ikke sige om det er det der er dit problem...


    Btw. drop det der rensekit, find noget trykluft og blæs den igennem.. 10000x bedre

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Hvis det er nyere film kan det skyldes at SONY ikke er med i det der hedder DVD-Forum, det skal producenterne være for at kunne få "lov til" at kunne afspille nye film.. længere forklaring-... gahhh
    Men SONY er det eneste af de STORE firmaer der ikke er med i denne ordning. Tør ikke sige om det er det der er dit problem...


    Btw. drop det der rensekit, find noget trykluft og blæs den igennem.. 10000x bedre


    Huha, trykluft ind i den sarte laser, jeg ville ikke gøre det. 8o

  • Har forresten også et problem med min PS2... Den kan slet ikke spille ældre spil kun de nyeste...


    Kan det ha noget at gøre med at den er købt på den da PS2 udkom eller?

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Undertaker


    Huha, trykluft ind i den sarte laser, jeg ville ikke gøre det. 8o


    Nej så hellere nogle børster der er i direkte berøring :D klart... hehe forsigtigt med trykluft renser meget bedre..! og billigere