k: ozzy osbourne LP's

  • er der nogen der har pladerne/LPerne diary of a madman, bark at the moon, no more tears.. andre af ozzys / blacksabbaths plader/LP kan måske også havde interrese.. hvis nogen har AC/DC TNT til salg må de også gerne lige skrive her


    :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Joe*DK
    er der nogen der har pladerne/LPerne diary of a madman, bark at the moon, no more tears.. andre af ozzys / blacksabbaths plader/LP kan måske også havde interrese.. hvis nogen har AC/DC TNT til salg må de også gerne lige skrive her


    :clap:


    Jeg har Speak of the Devil på LP(dobbelt album)
    Er i ok stand,selvom det er 20 år siden albummet er købt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Joe*DK
    er sporret i pladen stadig pænt eller?
    og hvor meget skal du havde for den? 8o


    Ja,sporet ser ok ud.Den ene plade har en svag antydning af ridse,men jeg kan desværre ikke høre den mere,da jeg ingen pladespiller har :)


    Den er din for 25 kr + porto (skal lige finde noget egnet til at sende den i)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Joe*DK
    ok det lyder sq godtt :) nu skratter den vel ikke ?


    Heh,som skrevet før,jeg har ingen pladespiller mere og der er sgu ikke plads i cdafspilleren :)

  • mazie tror ikke lige han står af inden for de næste par år.. og så stiger de alm. plader som speak of the devil, blizzard of ozz osv. ikke i pris da de er blevet produceret i så stort et antal og man kan sagtens købe mange af de plader på ebay for 10-50,-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    LOLDA! 25,- hvis den er i god stand, så er der vist en der kan tjene nogle gryn der, taget i betragtning at ozzy dør inden for 2-3 år :D


    Heh,næppe,eftersom den produceret i xx antal millioner eksemplarer.og hvad faen,den står bare her og fylder.