Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 14. januar 2014, 18:02

Hej Tweak.

Mig og 2 gutter snakker om starte et mobildiskotek, hvores budget er lagt til 15.000 kr. De 15.000 skal ræk til alt, højtalere pult lys osv. Har i nogle råd eller ideer til hvad vi skal købe? Eventuelle sider det kan købes eller ligende!

Mathias

2

tirsdag, 14. januar 2014, 19:34

I skal først og fremmest nok have fat i nogle flere moneter ;)
Det er simpelthen ikke nok det der. Ikke med mindre I vil overveje brugte varer.

TWEAK.DK :rules:

3

tirsdag, 14. januar 2014, 21:44

Tror måske i har råd til en start til en pult på det budget ;) De fleste jeg har hørt fra der har haft et mobildiskotek har haft langt over 50 kilo investeret i det.. og oftest også i den forkerte ende af 100 kilo ;)

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

4

onsdag, 15. januar 2014, 01:25

selv brugt kan man med lidt held lige få et lille anlæg for 15k.
hvis i skal ha lys røg og lyd og det skal være mere end bare en lampe der lyser en farve konstant så skal i smide en del flere penge.

ordentligt grej er desværre møg dyrt.

eksempel vis sådan noget som dem her.
http://www.dba.dk/lys-martin-wizard-3stk-sae/id-1004613098/
men der skla stadig bruges noget til at styre dem med...
http://martin.com/product/product.asp?product=wizard
så regn med at skulle af med omkring 35-40 k for et ordentligt starter sæt, lamperne skal jo også ha noget at hænge på osv osv osv...

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go
| flickr photostream | Youtube VLOG | Youtube gaming kanal |

5

fredag, 14. marts 2014, 08:54

Jeg er indehaver af LiveSound. Hvor vi har lyd og lys show samt obildiskotek. Og for at være helt ærligt så er det desværre ikke nok. I skal næsten op i det dobbelte som start. I kan jo selvøflige være heldige at få noget brugt og gammel. Sådan kan man jo også starte ud, derved tjene penge og senere hen købe noget der er bedre. I skal dog ikke forvente at få udstyr i topkvalitet til de penge.

Jeg håber dog i finder en løsning så i kan starte jeres egen mobildiskotek.

Hav en god weekend.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.