• Hej jeg vil høre om der var nogen flinke mennesker der ville dele Spotify Premium acc med mig da jeg ikke rigtig har løst til at gi så mange penge for en Musik tjeneste så ps. det eneste jeg vil bruge Premium til er til Mobil og så jeg kan lave en Offline Playliste men skriv lige en Pm til mig vis i er løst til at dele en acc :D

  • Er ret sikker på det vil være en ret irriterende deal for vedkommende der delte den med dig,
    da man så vidt jeg ved ikke kan høre musik på to enheder på samme tid på samme account.


    Så hver gang du skal bruge den, bliver ejeren smidt af.
    Bid i det sure æble og betal, eller hør musik med et af de mange radio apps der findes.
    Har du evt. en amerikansk VPN, kan Pandora varmt anbefales.

  • Bubbi - Jeg tror egentlig godt det kunne virke, hvis han aldrig er koblet til det mobile net eller WiFi på hans mobil, men bare har hentet spillelisten til offline-lytning. Jeg tvivler dog på, at nogen vil dele sin account. ;)


    KlunkeBlomst - Find en der sælger Spotify Pre billigt. Jeg har selv købt et år for 50,-. Tvivler på det er helt lovligt, men har ikke selv kunne regne ud hvor tricket/ulovligheden ligger. Der var fx en her på Tweak.dk for nogle måneder tilbage. Jeg købte af ham. Jeg tvivlte meget på, at det ville lykkedes, men en 50'er for bare 2 ugers Spotify er fair. Jeg er så i gang med 4. måned eller deromkring. :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB