Blu-Ray afspiller med Wi-Fi - muligt at leje film?

  • Er det i det hele taget muligt at fx. leje film på Cdon.com/TV2 Play og ligende tjenester fra en Blu-Ray afspiller som kører på Wi-Fi..? Eller er det kun nogle "få" præ-installerede tjenester ala Youtube osv. som kan gøre det?


    Er der nogen der har prøvet her det sidste års tid?

  • Har du hørt om Netflix?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Har du hørt om Netflix?

    Jada... :sleeping:


    Men synes bare ikke jeg vil bruge et fast beløb hver mrd, på noget som jeg måske kun bruger 4 gange om året. Og jeg gider slet ikke rode med at skjule DNS, for at kunne bruge den amerikanske Netflix.


    Er der ikke noget med at den danske netflix heller ikke har et ret godt udvalg?

  • Jo den danske Netflix er stadigvæk lidt mangelfuld, men det kan Netflix ikke gøre særligt meget ved da de skal lave nye aftaler med alle produktions-selskaberne om rettighederne her i regionen. De kan ikke bare lade os hoppe på de amerikanske systemer.


    Men du er ude i noget ala. Netflix eller Yousee's løsning under alle omstændigheder hvis du vil "leje" film.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ja, ellers skal du hoppe på Lovefilm/blockbuster og låne film. men så sker der jo på et optisk medie og ikke online gennem en boks.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Har du hørt om Netflix?

    Når det så er sagt vil jeg sige det største problem med Netflix pt ikke er udvalget (synes det er ok for en start, man kan håbe det bliver noget bedre) men derimod kvaliteten som fortsat bare ikke er god nok på streaming tjenesterne hvis man vil smide det op på et fjernsyn.

  • Når det så er sagt vil jeg sige det største problem med Netflix pt ikke er udvalget (synes det er ok for en start, man kan håbe det bliver noget bedre) men derimod kvaliteten som fortsat bare ikke er god nok på streaming tjenesterne hvis man vil smide det op på et fjernsyn.


    Arrh, så slemt er det altså heller ikke mere.
    Netflix har faktisk lige opgraderet kvaliteten til det de selv kalder for Super HD.
    Det er en bedre komprimering og lidt højere bitrate.


    Jeg har lige fået nyt TV med Netflix indbygget som app, og der er 1080p film altså ganske flotte
    af en steaming-film at være. Selv på 55".


    Læ evt mere her, hvor du også kan se om din internetudbyder understøtter Super HD.
    https://signup.netflix.com/superhd

  • Har ikke set Super HD, men hvor stort er udvalget dog hvor "super HD" er tilgængeligt i øjeblikket? Fordi af hva jeg kan se er det kun udvalgte titler. Men jeg kører personligt uden netflix og andre streaming tjenester i øjeblikket simpelthen fordi kvaliteten ikke er god nok endnu.

  • Når det så er sagt vil jeg sige det største problem med Netflix pt ikke er udvalget (synes det er ok for en start, man kan håbe det bliver noget bedre) men derimod kvaliteten som fortsat bare ikke er god nok på streaming tjenesterne hvis man vil smide det op på et fjernsyn.

    what? enten er du uhyre kritisk, ellers har du ikke sat dine indstillinger ordentligt op, ellers er din internet forbindelse lort.. du kan jo gå ind i indstillinger og vælge at du kun vil streame ved højeste kvalitet, og der er kvaliteten ret god, og det har den været fra starten af..

  • Som entusiast omkring billed og lydkvalitet - så kommer det slet ikke i nærheden af en Blu Ray. Ja, der er lige mange pixels.. Men skarpheden, farveren og dybden kommer slet ikke i nærheden.


    Men ja, går man ikke op i det, så ligner det da noget der ser fint ud.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650