Andre gode film

  • Puha.. er inde i en se-mange-film fase igen..
    Lost in Translation, Try seventeen og Master & Commander.. niiiice film.
    Hvis du ikke allerede har set dem.. så kom igang.
    de to første er nok mest til dem der også ser andet end van Damme film og godt kan lide lidt mere "bløde" film..
    Master & Commander er vist god til alle :)

  • "Lost in Translation"... :P


    Hmm, skal de være nye?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Skal have set Last Samurai på et tidspunkt. Soundtracket er for fedt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Skal have set Last Samurai på et tidspunkt. Soundtracket er for fedt.


    Filmen er også fed! Har set den.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    "Lost in Translation"... :P


    Hmm, skal de være nye?


    Er den egentlig god ?... Sad og så lidt af den for et par uger siden, men syntes den var lidt stenet i starten, så jeg smed en actionfilm på istedet for ... Men hvis den er god når den først kommer i gang, så kunne det være jeg skulle se den fra ende til anden...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jamen jeg vil da lige fra sidelinien anbefale Wild Things 2.


    Med Susan Ward i hovedrollen - hun er så sød :D

    ´


    UH... 8o ... Men er hun så også topløs ligesom Denice i 1´eren ?... Ville dog hellere se Neve Campbell topløs, men det sker jo klart nok ikke... Typisk... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Falsk
    AW!!! Sikke en frækkert


    Er filmen også god? ;)


    he he ja det er den faktisk.


    For at overgå 1'eren var mine kriterier at der skulle være vilde babes med svedige scener.


    Yderligere skulle den have de samme "twist" i historien som 1'eren har - og det må man sige er lykkedes :D


  • Okey. Den skal ses så... ;)