Playlist med både Grooveshark og YT?

  • Hey Fellow-Tweakers :)


    Jeg holdt en pre-bytursopvarmning her i fredags, hvor vi brugte Grooveshark til musikken, da det umiddelbart var det letteste :)
    Men problemet er jo så bare (i mine øjne) at man ikke kan lytte til de diverse remixes o.lign. der bliver uploadet af folk på YouTube fx., jeg kom så her idag(nat) til at tænke på om der findes et lille program, der gør det muligt at søge på både Grooveshark og YouTube, og lave en playlist med musik fra begge to, da det da ville være noget mere praktisk end at skulle skifte fra Grooveshark - Youtube - Et tredje sted, for at høre den sang man lige ønsker? :)


    Har prøvet at google rundt, men synes ikke jeg umiddelbart kan finde noget :s


    -På forhånd tak


    Søren

  • grooveshark har stort set alle sangene som youtube har. hvis ikke den har det så kan du downloade den som mp3 og så smide den op på grooveshark..
    jeg kan finde stort set alt på grooveshark

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    grooveshark har stort set alle sangene som youtube har. hvis ikke den har det så kan du downloade den som mp3 og så smide den op på grooveshark..
    jeg kan finde stort set alt på grooveshark


    Ja jeg må nok bare igang med jDownloader :D

  • hvis du er i usa (open.dns) er songza.com måske et bud?
    jeg har ikke brugt det i nogle år, men dengang jeg brugte det, søgte den alle sange på youtube og fjernede videoen - så man ikke skulle trækkes med billede, men kun lyd.. super smart, men om det stadig er sådan - godt spørgsmål.. hvis der er nogle med oversøs-dns, kan de jo teste det :)