Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 30. september 2011, 19:20

Hej:D

Jeg har lige købt et edifier s550 5.1 system, men jeg har et problem, når jeg spiller musik på f.eks. youtube, er der kun lyd i de to front speakers og sub'en. Men når jeg tester det i lyd indstillingerne virker alle højtalerne fint.
-jeg bruger et sandberg eksternt lydkort 7.1.

Nogen der ved hvad der kan være galt?:D

2

fredag, 30. september 2011, 20:42

Det er simpelthen fordi at youtube kun har to lydkanaler at give dig (og dine højtalere)

Det du skal gøre er at hoppe in i Lyd, under Kontrolpanelet. Vælge dine højtalere fra listen og trykke Egenskaber (knappen nede i højre hjørne)

Derinde har du et faneblad der hedder noget ala. ekstra/enhancements (jeg sidder med den engelske Windows). Det er ihvertfald det fjerde blad her.

I det faneblad har du nogle fluebensknapper i en liste. Sæt flueben i "udfyld højtalere" eller hvad de nu kalder den. Det sørger for at lyden fra alle stereo kilder (youtube f.eks.) sendes ud i alle højtalerne. Det giver et falsk surround da det er det samme du hører, men det fylder højtalerne ud om ikke andet.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HerrMansen" (30.09.2011, 20:43)

3

fredag, 30. september 2011, 21:23

Tusind tak nu virker det:)

Nogen der evt. ved om man kan sætte det til et tv? evt. adaptere..;)

4

lørdag, 1. oktober 2011, 12:14

hvilket tv har du ? :) og hvilke stik er det?

5

søndag, 2. oktober 2011, 19:12

Har et Sandstrøm lcd 32" ved ikk om det er nok?:)

Stik?: Fra anlæget er der 3 jackstik:)

6

søndag, 2. oktober 2011, 23:15

hvad stik fra dit tv ? :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.