Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 20. september 2011, 20:11

Argh, tror jeg hører alt for meget dubstep, jeg har altid hørt alt i skriver :P

Her er noget af det jeg hører lige pt.
Tracks:
AWOLNATION - Sail (Spenca's Dubstep Remix)
Der er gang BPM'erne i den her - Nero - Promises (Skrillex & Nero Remix) [Tolgar's Symphony of Destruction Re-edit]
Kan klar anbefales, især hvis man kan lide Farboy Slim! - Fatboy Slim - Dubstep Remix (JFB vs Switch)

Og så et track der er rigtig populært lige for tiden, der er faktisk #1 på Soundcloud:
Labrinth ft. Tinie Tempah - Earthquake (Noisia Remix)

Channels:
PleaseMindTheDUBstep
dubloads
DubstepUploadz
Og så har wobblecraft fået en ny channel, da deres gamle blev lukket ned - wobblecraftdubz

You don't like dubstep?

Til dem der ikke forstår den, det er et citat fra JP fra filmen Grandma's Boy ;)

/edit
Og nåå ja, fandt også den her - Bass Weight : a Dubstep Documentary, en dokumentar om dubstep, den har ligget i mine bogmærker i 2 uger nu, har ikke helt fundet tid til at se den :razz:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (20.09.2011, 20:30)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.