Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 25. maj 2011, 10:08

Hej..

Jeg har divx og ts film, de har danske tekster men på mit tv kan jeg ikke få dem frem på skærmen når jeg streamer fra min synology nas til mit sony bravia tv.

Så jeg vil gerne kunne "brænde" underteksterne fast på filmen, sådan at når filmen starter så er teksterne der også uanset hvad.

De eneste krav jeg har til det er, at filmen forsat skal streames og ikke brændes til noget medie. Og vobsub er ikke en mulighed. :$

Så nogen der kender en mulighed hvor underteksterne kan "brændes" fast på filmen evt via et lille program ? :boxing:

2

onsdag, 25. maj 2011, 10:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af Kasniedk
Hej..

Jeg har divx og ts film, de har danske tekster men på mit tv kan jeg ikke få dem frem på skærmen når jeg streamer fra min synology nas til mit sony bravia tv.

Så jeg vil gerne kunne "brænde" underteksterne fast på filmen, sådan at når filmen starter så er teksterne der også uanset hvad.

De eneste krav jeg har til det er, at filmen forsat skal streames og ikke brændes til noget medie. Og vobsub er ikke en mulighed. :$

Så nogen der kender en mulighed hvor underteksterne kan "brændes" fast på filmen evt via et lille program ? :boxing:

Jeg mener Handbrake har den mulighed. Så får du filmene ud i et Mp4 format, men det bør ikke være noget problem.

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

3

onsdag, 25. maj 2011, 10:36

Jeg har desværre den erfaring med handbrake, at billedet bliver meget forringet. Og det er selvom filmen bliver converteret i highprofile.

4

søndag, 29. maj 2011, 16:03

Ellers skal du bruge PS3 Media Server til at streame filmen med... Så kommer underteksterne med, og du kan ændre i indstillingerne, så du ikke mister billedkvalitet.

5

søndag, 29. maj 2011, 17:19

Orker ikke lange diskoutioner

~Cheers

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Houly" (29.05.2011, 19:51)

6

søndag, 29. maj 2011, 19:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af Houly
Hmmm Ingen snak om pirat kopiering osv. her. Og TeleSync film er ikke lovlige.

Hvem har gjort dig til administrator?

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.