Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 13. marts 2011, 22:10

Hejsa , nogen der kan anbefale en god film fra 2009/2010/2011 , det skal være en som DU synes er god , alle genre er velkommen :)

---------> Macbook <-----------

2

søndag, 13. marts 2011, 22:27

The Social Network! :)
Synes virkelig den er god :D
http://www.imdb.com/title/tt1285016/

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Triple1.6" (13.03.2011, 22:27)

3

søndag, 13. marts 2011, 22:27

Regner med at du har set de fleste "top" film, ellers alle dem :P

Hvis du ikke har set Law Abiding Citizen, så se den! :)

4

søndag, 13. marts 2011, 22:29

Har set the social network , men har ikk set Law Abiding Citizen :)

---------> Macbook <-----------

5

mandag, 14. marts 2011, 00:44

Ja Law Abiding Citizen er en glimrende film. :9xo

6

mandag, 14. marts 2011, 01:21

Moon synes jeg er rigtig fed!

Intel i5 2500K @ CM Hyper TX 3
Gainward GF GTX 560 Ti "Phantom" 2
Corsair 4x2 GB DDR3 1600MHz
ASUS P8P67 Pro B3
Corsair CX600

7

tirsdag, 15. marts 2011, 21:44

The Mechanic og Law Abiding Citizen

MacBook Pro 15,4"

kristopher

Gæst

8

onsdag, 16. marts 2011, 12:00

Er der ikke nogen der er med på True Grit? Det er en blockbuster ja, men det er bestemt en af de gode. Jeff Bridges fuld i to timer, det er da altid værd at se på trods alt.
Ellers er jeg med på Moon, Kevin Spacey er mere skræmende end nogensinde før.

9

onsdag, 16. marts 2011, 13:04

Jo True Grit er også et godt bud - var inde og se den i biografen for ikke så længe siden. Den har en god kombination af western, drama/action og lidt tør humor. :))

10

onsdag, 16. marts 2011, 13:57

Black Swan got me, Natalie Portman har så meget fortjent den Oscar. (Og nej, normalt siger ballet mig intet).

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

11

onsdag, 16. marts 2011, 21:54

Jeg skal også se Black Swan på et tidspunkt. Natalie Portman er en af mine favoritskuespillere. Hun har selvfølgelig et dejligt udseende, men samtidigt kan hun rent faktisk finde ud af sit erhverv.

Derudover er der 2 film jeg har set for nylig som jeg synes var ret gode. Inception og Armadillo (jeg tror det staves sådan, men jeg er for doven til at slå det op...men åbenbart ikke doven nok til at skrive dette, hvor jeg sikkert kunne have slået det op på samme tid :crazyeyes:).

Armadillo er godt nok en dokumentar og er måske ikke lige det du leder efter, men det ændrer ikke på at den er virkelig god.

Anders

---------------------------------------------------------------
Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

kristopher

Gæst

12

torsdag, 17. marts 2011, 15:11

Jeg havde også tænkt mig at få set Armadillo,den ser ret god ud og jeg har også kun hørt godt om den så der må jo være noget om det. Og så tror jeg heller ikke man skal undervuredere at det er en dokumentar. Jeg tror vi allesammen har set en af de der røvkedelige travere om tennisbolde eller sådan noget, men udover det så gir det noget ekstra at det er en autentisk historie man ser end noget der er 100% fiktion, synes jeg.

13

torsdag, 17. marts 2011, 15:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af kristopher
Jeg havde også tænkt mig at få set Armadillo,den ser ret god ud og jeg har også kun hørt godt om den så der må jo være noget om det. Og så tror jeg heller ikke man skal undervuredere at det er en dokumentar. Jeg tror vi allesammen har set en af de der røvkedelige travere om tennisbolde eller sådan noget, men udover det så gir det noget ekstra at det er en autentisk historie man ser end noget der er 100% fiktion, synes jeg.

Jeg kan godt lide gode dokumentarfilm. Man skal dog altid huske at være kritisk ved dokumentarfilm. De kan være lige så usande som fiktion (eller ihvertfald forvrængende ved kun at vise den ene side af en sag, måden de klipper på osv).

Anders

Bærbar computer
10 fingre
2 øjne
1 hjerne

kristopher

Gæst

14

fredag, 18. marts 2011, 12:47

man kan nok ikke komme udenom de partiske domentar filmmagere der nu er, så nej du har helt ret, en kritisk tilgang er klart det smarteste. Men, nogle af dem er jo også netop sådan fordi de brænder for en sag som kan være god nok, og så må man jo høre efter. Som fx Al Gore med sin film, hvis ellers 'tror på' global opvarmning.

15

lørdag, 19. marts 2011, 15:27

Jackass 3 er helt sikker en der skal ses, og den fås indda med traditionel 3d, så du kan se den i 3d på alle flernsyn

w w w (dot) p o i n t b l o g (dot) d k / ? g o = t e k n i k n y t

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.