1

lørdag, 5. marts 2011, 18:41

Ja som overskriften siger så leder jeg efter en sang, sangen hedder Shitty Rave Track, det er Angerfist og Tieum der har lavet den.
Jeg leder efter et sted jeg kan købe den som MP3 lovligt! dvs. ingen torrents, ingen p2p og ingen share

Jeg har selv ledt efter den på hardtunes.com og søgt på google, dog uden held.

På forhånd tak.

/wtg

MacBook Pro 15,4"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "w00tage" (08.03.2011, 21:11)

2

lørdag, 5. marts 2011, 19:37

Ved ikke om du har fundet det men den er i dette album - Angerfist & Re-Style - Masters Of Hardcore - Italian Mayhem.

Kan ikke rigtig finde et sted man kan købe den :S

/edit
Eller jo, tryk "Buy CD" ude i siden, men den koster omkring 150,-..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "X3N4T3" (05.03.2011, 19:39)

3

lørdag, 5. marts 2011, 20:10

Jo, jeg så den godt, men jeg er ikke sikker på at det er værd at købe en dobbelt cd for et nummer.. men jeg må jo give mig og bestille den hvis ikke der er andet :(

MacBook Pro 15,4"

4

søndag, 6. marts 2011, 00:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af w00tage
Jo, jeg så den godt, men jeg er ikke sikker på at det er værd at købe en dobbelt cd for et nummer.. men jeg må jo give mig og bestille den hvis ikke der er andet :(

Kan du ikke bare bruge YouTube :P?

5

søndag, 6. marts 2011, 09:38

Jeg skal bruge en ordenlig version af sangen med så høj bit rate som mulig, ellers kommer det til at lyde dårligt.
og youtube numre er svære at mix ind på en cd, derfor jeg skal have nummeret lovligt.
nogen af de andre sange har jeg fra hardtunes.com i 320kbps selv om det til cd er lidt overkill.

MacBook Pro 15,4"

6

lørdag, 19. marts 2011, 15:29

Har du prøvet itunes store?

w w w (dot) p o i n t b l o g (dot) d k / ? g o = t e k n i k n y t

7

lørdag, 19. marts 2011, 16:20

Det var no-joy at søge der, dog fandt jeg et andet track jeg manglede, tak til Bassemand

MacBook Pro 15,4"

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.