sjov film kom frisk :) ?

  • hej tweak, er stor forbruger af film så er en svær en at gøre tilfreds med film, men en sjov film, en sjov med action og en god action film, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde sådan 3 films :) ?


    det nogen der skal ses en god hygge aften med kæresten eller bare alene når man bare har lyst til at stene for sig selv som de fleste nok kender til :).

  • Drop filmene og læs Jordens Søjler + Uendelige verden og så se TVserien som DR1 har sendt denne uge:)

  • jaer, men det er nermest umuligt for mig, har arbejdet i blokbuster og tror stort set jeg kan lide alle af de film jeg har set, og har nok set omkring 300-400 film så skrev topicen her, for at høre der var nogen der lige kunne smide en film efter mig jeg ikke havde set :).

  • det er jo nærmest umuligt.....


    vi kan vel udelukke alle film der er af nyere dato 3-5 år eftersom du har arbejdet i blockbuster og kender dem alle.


    så det er vel mere interesant hvad der kommer af film og så planlægge en tur i biffen


    der kan jeg f.eks anbefale klovn :-) :9xo

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • ja klovn!, det er en stensikker film som jeg skal se :)!, men nej faktisk ikke alle de nye film jeg har set er faktisk mest til de film der blevet lavet fra 90 til 2000, eller det hvertfald dem jeg har set flest af :).

  • her er nogle titler du kan se på


    http://www.imdb.com/genre/comedy

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • er den mig bekendt ikke men den kommer snart...så den kan du jo glæde dig til :-)

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    hehe ja det må jeg så men kendte faktisk ikke den der imdb hjemmeside, men der er da en masse fede film så det er jo nok den der blir brugt for fremtiden. Siger tak!


    Du har arbejdet i blockbuster og set massere af film - men du kendte ikk imdb.com ? - så er man da ikk en rigtig film elsker... i'm just saying..


    btw. så er Fired Up (FU) en mega fed film - kan kun anbefales... :)

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Korospo
    hehe ja det må jeg så men kendte faktisk ikke den der imdb hjemmeside, men der er da en masse fede film så det er jo nok den der blir brugt for fremtiden. Siger tak!


    Alle film der nogensinde er blevet lavet er derinde, sammen med computerspil, serier, dokumentarer og ja, stort set alt der har menneskelige stemmer bag ved..

  • The A-Team (har du sikkert set :) )
    Euro-/Road-/Boattrip (Alle tre underholdende!)
    The Boondock Saints 1-2


    Nogle af de film jeg synes bedst om, som er mere eller mindre kendte.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB