Dukke TV Serie fra 90'erne

  • Hey Tweakers


    Måske kan i hjælpe mig, endnu engang med at komme i tanke om en tv serie, fra midten af 90'erne. Jeg så den, da jeg ikke var ret gammel, faktisk før jeg begyndte i skole, så kan altså ikke huske hvad den hed, men det kan være i kan!


    Jeg tror det har været en serie for voksne, for den var ihvertfald ikke på dansk. Det var nok engelsk med undertekster. Det jeg kan huske fra den, var, at den handlede om nogle kaniner, eller harer, i muppet stilen, altså dukker. Kan huske at den ene af kaninerne, tit havde en masse ting der gik ham på. Han så i disse tilfælde, en djævle kanin og en engle kanin for sig, og disse to, kom op og slås. Man så også tit, denne røde firkantede rubin eller sten af en art, som lyste nede under jorden. Så kameraet simpelthen kørte ned under jorden engang imellem og man så denne røde rubin/sten ting. Aner dog ikke hvorfor det blev vist, men som sagt, var jo ikke så gammel, så fattede det nok ikke. :P


    Det er ikke meget det ved jeg!


    Men håber nogle af jer andre kan huske den :P


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().


  • Well det er sq heller ikke let at finde noget med de oplysninger jeg kommer med :)) Det var mere hvis der var nogle der lige kendte den. For kan nemlig heller ikke selv finde noget som helst..


    Jeg tror at serien kørte på samme tid som den serie der hed "Dinosaurs!" :P

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi


    Well det er sq heller ikke let at finde noget med de oplysninger jeg kommer med :)) Det var mere hvis der var nogle der lige kendte den. For kan nemlig heller ikke selv finde noget som helst..


    Jeg tror at serien kørte på samme tid som den serie der hed "Dinosaurs!" :P


    hehe Dinosaurs kan jeg i hvert fald huske :D


    Hvis du husker mere, så sig endelig til ;)

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200