Undertekster the easy way?

  • Jeg er ved at rydde op i mediebiblioteket på min eksterne, og så var det at jeg tænkte, at nu ville jeg også se at få fat i undertekster til alle mine serier!


    Alle mine animeér, samt 'How I met your mother' (alle sæsoner), hentede jeg i sin tid med undertekster, så de er ikke noget problem.


    Men, men men...


    Jeg har også lige især:


    Scrubs (alle 8 sæsoner).
    Invader Zim (alle episoder).
    True Blood (alle 3 sæsoner - oh yes).


    Skal jeg virkelig til at manuelt hente undertekster til hver enkel episode? Der må da næsten findes et eller andet smart program.


    Anden del af mit spørgsmål er, om der findes en super nem måde til at "merge" undertekst filer med videofiler? Ellers så formoder jeg at have et undertekst bibliotek til hver serie, og så manuelt vælge undertekst afspilning til afspilning, er nemmere, eller i hvert fald "pænere", end at hver episode skal lægge i sin egen mappe, sammen med egen undertekstfil...


    Men det kan jo også være det giver sig selv med hensyn til første halvdel af spørgsmålet. ;)


    På forhånd tak for hjælpen!


    /Gehenna

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • SKAL det være danske undertekster? For det bliver jo nok lidt af et problem. Der er sgu desværre ikke ret mange serier hvor der er danske undertekster til :(

  • Selvfølgelig er der tale om warez, da han ved køb af disse DVD'er som minimum ville havde fået Engelske undertekster med. (Da også derfor jeg har gået udenom tråden ;))


    Men det er self. ikke altid en garanti. Nogle af mine taiwanske serier, har rædsomme (eller slet ikke) engelske undertekser medf. fra deres udgiver i Singapore :rolleyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |