Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 28. juni 2010, 18:02

Jeg er ved at rydde op i mediebiblioteket på min eksterne, og så var det at jeg tænkte, at nu ville jeg også se at få fat i undertekster til alle mine serier!

Alle mine animeér, samt 'How I met your mother' (alle sæsoner), hentede jeg i sin tid med undertekster, så de er ikke noget problem.

Men, men men...

Jeg har også lige især:

Scrubs (alle 8 sæsoner).
Invader Zim (alle episoder).
True Blood (alle 3 sæsoner - oh yes).

Skal jeg virkelig til at manuelt hente undertekster til hver enkel episode? Der må da næsten findes et eller andet smart program.

Anden del af mit spørgsmål er, om der findes en super nem måde til at "merge" undertekst filer med videofiler? Ellers så formoder jeg at have et undertekst bibliotek til hver serie, og så manuelt vælge undertekst afspilning til afspilning, er nemmere, eller i hvert fald "pænere", end at hver episode skal lægge i sin egen mappe, sammen med egen undertekstfil...

Men det kan jo også være det giver sig selv med hensyn til første halvdel af spørgsmålet. ;)

På forhånd tak for hjælpen!

/Gehenna

Har mere end jeg har råd til.

2

torsdag, 1. juli 2010, 19:46

Der er ikke nogen som kan hjælpe dig her på siden, da det ikke er lovligt at hjælpe dig med at udføre "cracks"... Så vidt jeg har forstået reglerne i hvert fald.

Læs evt. her: http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=94343&sid= :)

4

torsdag, 1. juli 2010, 20:52

SKAL det være danske undertekster? For det bliver jo nok lidt af et problem. Der er sgu desværre ikke ret mange serier hvor der er danske undertekster til :(

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

5

onsdag, 21. juli 2010, 18:47

Du kan kigge inde på www.subscene,com.
Der skal du kun hente én rar fil for en hel sæson.
Men det er ikke sikker du kan finde dem på dansk, men så måske på engelsk.

6

torsdag, 22. juli 2010, 13:11

Nu kan jeg ikke lade være med at om ikke dette er snak om Warez, når nu han skriver 'hentede jeg i sin tid' ???

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

7

torsdag, 22. juli 2010, 13:50

Selvfølgelig er der tale om warez, da han ved køb af disse DVD'er som minimum ville havde fået Engelske undertekster med. (Da også derfor jeg har gået udenom tråden ;))

Men det er self. ikke altid en garanti. Nogle af mine taiwanske serier, har rædsomme (eller slet ikke) engelske undertekser medf. fra deres udgiver i Singapore :rolleyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.