• Det er sgu udemærket. Hører det ikke så tit, men det lyder faktisk meget godt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Ok altså Kosheen er musik, noget af det er i stil med Siouxie-banshees under deres nye navn, kan ikke huske hvad det er de nu hedder, men de har en sang hvor indgår "from Mars".

  • Quote

    Originally posted by perpia
    Ok altså Kosheen er musik, noget af det er i stil med Siouxie-banshees under deres nye navn, kan ikke huske hvad det er de nu hedder, men de har en sang hvor indgår "from Mars".


    Hmm, dem har jeg dog ikek hørt om ? Har du et link .. hehe

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    øh.. det blev jeg sgu ikke meget klogere af ;)
    Tror vi skal starte med genre... :)


    edit: ah, der kom en ny post :)


    Hehe ;)


    Kommer self også meget an på ens smag i musik, men synes det er lækkert at lytte til :] Gode rytmer, imo


    Edit: Skal siges en del af musikken nærmest kan betragtes som Chill-Out, det elsker jeg også :D

  • hørte lige deres nummer inde på siden og det er da ganske okay.. ikke fordi jeg hører så meget af den genre.. jeg er nok mere ovre i Crystal Method, Chemical Brothers, Goon, "break-beat" afdelingen

  • Quote

    Originally posted by Falsk
    hørte lige deres nummer inde på siden og det er da ganske okay.. ikke fordi jeg hører så meget af den genre.. jeg er nok mere ovre i Crystal Method, Chemical Brothers, Goon, "break-beat" afdelingen


    Kan egentlig godt lide Chemical Brothers ...


    De har i hvertfald lavet et lækkert mix af Fluke - Atom Bomb (som iøvrigt også er et band jeg er vild med)

  • Fik også først ørerne op for deres musik for nogle uger siden. Må sige, at det jeg har hørt indtil videre virkeligt har været godt.


    Bl.a. numre som Catch, Empty Skies, Face in a Crowd, Hungry og I Want It All.

  • Quote

    Originally posted by Alaza
    Fik også først ørerne op for deres musik for nogle uger siden. Må sige, at det jeg har hørt indtil videre virkeligt har været godt.


    Bl.a. numre som Catch, Empty Skies, Face in a Crowd, Hungry og I Want It All.


    Nemlig, Catch er måske det bedste de har lavet ... Men de andre, huha ja .. Alt sammen lækkert ..


    Og dem som er mere til Trance, så har Ferry Corsten mixet Catch, faktisk en røvlækker version ..


    Ellers har Technical Itch også givet Catch en lidt mere beatet version .. Eller hvad man nu skal sige ..


    Og igen, så har way out west også være på banen, igen en rimelig lækker version ..


    Anyway, bare nogle få af mange version :D


    Tiesto har også pillet ved Hungry, så vidt jeg ved ..