Matrix triologien !!

  • Quote

    Originally posted by scully
    Hmmm, nu er den tredje film jo ikke kommet på dvd endnu, så mon ikke du må vente til en samlet pakke, når den engang kommer i løbet af foråret ;)


    Revolutions udkommer på DvD i april ovre i USA eller på R1... så går der forhåbentlig ikke langtid derefter før den kommer på R2... jeg håber fandme ik at man kun kan få den i et boxset.. så flipper jeg, da jeg har Matrix og Reloaded på DvD i forvejen..

  • Ja Revolutions er ikke kommet endnu, så når den kommer. Kommer der nok en Extended Version 3 Box med alle 3.... måske også med Animatrix, og med "Enter The Matrix" måske! :T

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Ja Revolutions er ikke kommet endnu, så når den kommer. Kommer der nok en Extended Version 3 Box med alle 3.... måske også med Animatrix, og med "Enter The Matrix" måske! :T


    Se, det er nemlig hvad jeg håber på .. har med vilje ikke købt noget af de, alene af den årsag ..


    Men er klar over 3'eren endnu ikke er kommet ud endnu, men kunne være nogle havde set noget "slader" et sted :))


    Men boxen må gerne indholde: Matrix 1-3, Revisited og Animatrix .. og noget ekstramateriale, så vil jeg være glad ! .. Og ja, være i en hammerfed æske (går jeg op i)