TV - 21:00 - Half Baked

  • YEAH .... *G*


    TV : TVDK1 - 21:00 ... :))


    Skæve tider Amerikansk komedie fra 1998.


    Originaltitel: Half Baked
    Efter at have røget lidt for meget af den fede har pædagogen Kenny fået et anfald af lækkersult, og har derfor været ude og købe en masse fastfood. På vej hjem begår Kenny den fatale fejl at fodre en træt udseende hest, der viser sig at have sukkersyge, med det resultat at hesten falder død om!
    Uheldigvis tilhørte den diabetiske hest New Yorks beredne politi, og Kenny ryger omgående i spjældet. Dommeren fastsætter en kaution på 100.000 dollars, og denne formue beslutter Kennys tre totalt stenede kammerater, Thurgood, Scarface og Brian, at de nok skal skaffe. Deres plan for at fremskaffe pengene er måske bare ikke lige den mest indlysende - Kennys situation taget i betragtning.


    Medvirkende: Thurgood: Dave Chapelle, Scarface: Guillermo Diaz, Brian: Jim Breuer, Kenny: Harlan Williams, Mary Jane: Rachel True og Samson Simpson: Clarence Williams III.


    Instruktion: Tamra Davis.


  • Og den film er bare vildt god eller?


    For så må jeg da hellere dreje hovedet over mod tv'et :D

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Og den film er bare vildt god eller?


    For så må jeg da hellere dreje hovedet over mod tv'et :D


    den er alt for griner :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • ...og så er der dem som ikke har sit fjernsyn sat til, så man er nødt til at gå ned i stuen til alle hovederne, og se fjernsyn dér, medmindre DE vil se noget andet, hvilket e vil lige nu! :chain: