V: Min YouTube video

  • Sorry, men den er sgu for kedelig..
    Okay, hvad kunne jeg gøre bedre, for at gøre den mere interessant?


    Hvad vil du vise med videoen?
    Læs overskriften på video'en

  • Du kan jo ikke gøre sådan en video interessant.. Hvorfor overhovedet lave sådan en video? Hvis du gerne vil vise hvad du har under køleren er en simpel liste da supermeget bedre.. Jeg lukkede videoen efter 20 sekunder ca

  • Enig med Karga. Hvorfor skulle man se et 1 min 48 sekunder langt slideshow for at se hvad din computer består af. For det første er de fleste mere eller mindre ligeglade med det. For det andet så kan man se det i din signatur. For det tredje så er den jo ikke så meget anderledes end alle mulige andres spillecomputer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Hvad er det helt præcist du vil have en vurdering af?
    Konceptet?:


    Jeg kan ikke se at nogen skulle synes at det er interessant at se en youtube video af en random fyrs "dreampc"?
    Hvis det endelig skulle være skulle du rent faktisk samle skidtet og lave en test af systemet ala de test man ser skrevne på tweak osv bare på youtubei ord, billeder og performance-tests....


    Udførelsen:
    Hvis det er klipningen så har du taget stilbilleder og lidt tekst, der er ingen rigtig klipning af musikken. Desuden har du måske valgt et temelig brugt spor....:)

    /Steffen


    IBM T60
    Intel T7200@2.0 GHz
    Intel X25-M - 160 GB
    2 GB Ram

    Rettet en gang, sidst af Tecza ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cola
    OMG, det er jo ffs ikke min pc.
    I er ved at blive en børnehave lige som hol!
    Prøv nu for helvede da at komme med noget KONSTRUKTIVT


    Sådan en "video" kan alle da lave, det er da bare at tage nogle billeder fra google og sætte dem i Movie Maker. Jeg kan ikke se noget specielt i den ;). sry



    gamlejesper

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cola
    Sorry, men den er sgu for kedelig..
    Okay, hvad kunne jeg gøre bedre, for at gøre den mere interessant?


    Hvad vil du vise med videoen?
    Læs overskriften på video'en


    Jeg tror vist de andre har svaret for mig. ;)