Forslag til "fest" musik med blandet aldersgruppe

  • Hey Tweak, vi har i familien besluttet at holde en "familie fest" i april, og uden at være klar over det er jeg blevet musik ansvarlig :crazyeyes:
    Derfor kunne jeg godt bruge lidt råd til albums man bare MÅ have med til sådan en fest. Der hvor filmen knækker for mig er at jeg sagtens kan finde en masse fedt som passer min aldersgruppe, men der skal jo helst være noget der er tåleligt for os alle den aften.


    Yngste person er 16, og så går vi ellers op til omkring de 50 :crazyeyes:


    Indtil videre har jeg fundet frem til noget dance/house som er efter min egen og de unge i familiens smag (selvfølgelig!) men hvad kan man blande det med så der også er lidt til den "ældre" del af festen?


    Er godt klar over der har været et par tråde om det igennem tiden, men der kommer jo hele tiden nye albums ud, så en ny forespørgsel er på sin plads :cheers:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg tror du skal passe på med at finde alt for meget dance/house frem. Det er ofte genrer som man enten hader eller elsker, og rigtig mange af de "ældre" bryder sig ikke om det.
    Men ellers er et godt udgangspunkt at tage nogle af de største klassikere fra de forskellige årtier...Elvis, Beatles, Rolling Stones, Boney M, Michael Jackson, Guns'n'Roses, osv osv.
    Generelt er der ofte stor lyst til at høre 80'er musik blandt næsten alle aldre.


    Jeg fandt lige denne liste. Den kan måske inspirere lidt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det bliver heller ikke særlig meget dance osv, kun så jeg har det hvis nu man skulle få lyst til et par numre i ny og næ :)


    Jeg tjekker lige de lister der, mange tak! Flere forslag er selvfølgelig velkomne :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Alle plejer at kunne høre Kim Larsen, ham går man næsten aldrig galt i byen med :)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Jeg kan se jeg ikke var så god til at redigere i nat, så jeg citerede mig selv :roller:


    Men prøv at lave google-søgninger. Det var sådan jeg fandt listerne i løbet af 2 sekunder. Søgeord i stil med party hits, all-time, great osv.


    Nogle sange som jeg umiddelbart ville tage med:


    The Outlaws - Ghostriders In The Sky
    Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle
    Fleetwood Mac - Go Your Own Way
    Michael Jackson - Smooth Criminal
    The White Stripes - 7 Nation Army
    Girls Aloud - St. Trinians (Theme)
    The Highwaymen - Highwayman


    Det var lige noget af det jeg hurtigt kom i tanke om.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    man kunne også lege en Jukebox :D


    det har mine venner og familie sq gjort mange gange og det fungere sq bare :) det kan jeg kun anbefale :)


    http://nobody.dk/


    Det er udelukket eftersom vi skal holde det hjemme, og der er ikke meget plads :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • det ser mere voldsomt ud end det er, men de fleste fester jeg har været til der har haft lejet sådan en jukeboks har været i hus og det har ikk været noget problem, ved mindre det er i en lejlighed eller et meget lille hus ;)



    men det var jo også bare et forslag :)




    til de ældre kan du jo bare smide noget Lilholt band frem, det plejer at ramme ok plet :)