Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Den spiller fint på min PC, den vil dog ikke holde op med at vise den der roterende loading ting. Kunne være fordi jeg bruger OpenDNS? *trækker på skuldrene*
Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Den spiller fint på min PC, den vil dog ikke holde op med at vise den der roterende loading ting. Kunne være fordi jeg bruger OpenDNS? *trækker på skuldrene*
'
Ok, når jeg prøver er play button er den grå og ved andre videoer er den sort? Meget mystisk.
Asus Rampage II Extreme
Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
G510, Quick Heavy, MX-518, G500
F3 500GB, WD B 500GB
H70
Hvordan bruger man OpenDNS? Håber ikke det er ulovligt siden det ikke er blevet fjernet
Asus Rampage II Extreme
F3 500GB, WD B 500GB
H70
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "dasjap" (15.03.2010, 22:55)
Hvordan bruger man OpenDNS? Håber ikke det er ulovligt siden det ikke er blevet fjernet
OpenDNS er bare et alternativ til din ISP's DNS server, som står i USA (og bla. ikke blokerer for steder såsom www.thepiratebay.org og andet den danske regerin ikke lige syntes er kosher), selv bruger jeg den bare fordi den somregel er lidt hurtigere end TDC
Min stod også bare og loadede, så scrollede lidt ned og læste kommentarende, da der bare var en der havde lavet et "link" til i starten af filmen "0:02" så jeg trykkede på "linket" og så spolede den frem til 2 sekunder af filmen, og spillede ellers resten derfra helt fint,, lidt mystisk
Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
Min stod også bare og loadede, så scrollede lidt ned og læste kommentarende, da der bare var en der havde lavet et "link" til i starten af filmen "0:02" så jeg trykkede på "linket" og så spolede den frem til 2 sekunder af filmen, og spillede ellers resten derfra helt fint,, lidt mystisk
Det prøver jeg lige, tak skal du ha
Asus Rampage II Extreme
F3 500GB, WD B 500GB
H70