Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 15. februar 2010, 22:12

Leder efter en tv-reklame, der er ved at drive mig til vanvid! :crazyeyes: har været rundt mellem Rema1000, Lidl og et hav af andre supermarkeder.. Tror nemlig den kommer derfra - og så alligevel ikke mere når jeg har ledt og ledt

Nå men altså det eneste jeg kan huske fra reklamen er at de synger noget i stil med "Ba da ba daa ba dee ba du da - ba da ba da ba de ba du - uh uh uh"

Skal have fundet reklamen så jeg kan finde ud af hvad nummeret hedder med Shazam.. Hvis der er nogen der kender nummeret så må de selvfølgelig godt bare skrive hvad det er :D

MÅ OG SKAL FINDE DET NUMMER! :T det handler om liv og død :ohmy:

2

tirsdag, 16. februar 2010, 07:23

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

3

tirsdag, 16. februar 2010, 08:08

Nej desværre :) kender den godt.. men det er slet ikke i det tempo.. Det er sådan noget totalt hygge chiller.. Virkelig reklamepræget hehe

4

tirsdag, 16. februar 2010, 08:20

puppet show :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

5

tirsdag, 16. februar 2010, 08:34

Der bliver jeg lige nødt til at spørge om noget mere info :P puppet show giver jo en million resultater på dukketeater :D

6

fredag, 19. februar 2010, 20:59

Af en eller anden årsag tænker jeg fleggaard....?

7

fredag, 19. februar 2010, 22:54

Skal jeg ikke kunne afvise.. nogen bestemt reklame? Det har ikke været i nogle af dem jeg har set

8

lørdag, 20. februar 2010, 18:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karga
... "Ba da ba daa ba dee ba du da - ba da ba da ba de ba du - uh uh uh"
...

I mit hoved lyder det der som: "I love you baby" http://www.youtube.com/watch?v=PnqtK24ydak&feature=related :D

9

lørdag, 20. februar 2010, 21:26

Hehe nej det er desværre heller ikke den ..

Damn tror det bliver sværere at finde sangen end ventet :P på de forslag jeg har fået indtil nu kunne det godt tyde på at den der sætning er ret misvisende, for det er slet ikke sådan nogle sange jeg har fundet :)

Det lugter langt væk af reklamesang.. Noget med nogle aktive mennesker i reklamen, der bare har det totalt familieagtigt.. Og så er der lidt mere gang i sangen..

12

søndag, 21. februar 2010, 17:55

OMG :boxed: 8o

Tænk at nogen gider stjæle/efterligne Me&My's numre... :crazyeyes:

13

søndag, 21. februar 2010, 18:01

Det er nok reklamen fra "Babybel" (ost) som du mener. Har p.t. ikke haft held med at finde reklamefilmen, men jeg er næsten 100% på at det er den.

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

14

søndag, 21. februar 2010, 20:21

Er det den sang man hører her du mener: http://www.babybel.com/ ? Det er ikke den jeg leder efter desværre

Heller ikke Me & My :D

16

mandag, 22. februar 2010, 16:19

Citeret

Det er Kop og Kande reklamen :D :D http://studio1-2.dk/Referencer/TV-Reklamer/Kop---Kande.aspx

Tillykke med det... der er ikke noget værre end når man ikke kan finde sådan noget. :D

17

mandag, 22. februar 2010, 18:46

Hehe nej det var godt nok også ved at drive mig til vanvid :P man kan jo ikke lige beskrive en sang, med mindre der er noget tekst i sangen

18

mandag, 22. februar 2010, 22:06

Citeret

Hehe nej det var godt nok også ved at drive mig til vanvid :P man kan jo ikke lige beskrive en sang, med mindre der er noget tekst i sangen

Det er jo det... :rolleyes:

19

mandag, 29. marts 2010, 19:57

Det er baggrundsmusikken til en reklame fra Kop & Kande ;D Mega episk musik
Ba de ba da ba de ba dum dum Ba de ba da ba de ba dum HUHUHU

20

onsdag, 21. april 2010, 21:17

tror måske det er en pålægs reklame, den hvor de laver en KÆMPE rugbrødsmad ude på en mark, måske den gode(?) slagter... et gæt...

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.