Bond, James Bond...

  • ;-)..


    Hvad er jeres yndlíngs 007 film, skuespiller, fjende og babe? :D


    Mig;


    Film; Thunderball
    Skuespiller: Sean Connery ;)
    Fjende: Scaramanga :D
    Babe: Denise Richards


    - Sofiiie...

  • Øhm er helt vild med 007, men jeg er ikke så god til at remse diverse skuespillere/fjendere osv., op :)


    Men helt klart;


    Film: Goldfinger(Mener det er den hvor ham den lille kineser med den skarpe hat er med 1. gang) Og så er der også den hvor nogen vil røve Fort Knox, ??
    007: Sean Connery
    Fjende: Hm ham der med Ståltænderne, ved ikke hvad han hedder :(
    Babe: Denise Richards self 8)


    Quote

    - Sofiiie...


    Er du kvinde? Undskyld jeg spørger, men bare mange der savner sådanne herinde :D


    Ps. Glemte lige at sige at jeg synes de første 5 eller 7 film er de klart bedste, IMO!

  • Synes Pierce Brosnan er god som James. Men Sean Connery er naturligvis kongen.


    Yndlingsfilm...hmm...kan godt lide den nyeste.


    Halle Berry er også for nice.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg er ikke så meget for de Bond film.. jo jo, de er da flotte lavet, men syntes hurtigt de bliver kedelige og forudsigelige..


    Syntes Roger Moore har været, omend ikke den bedste.. så den rigtige James B.


    Halle B.. der er nu noget over den tøs..

  • nu vi snakker 007 er der så nogen der ved hvad den film hedder hvor james bond flyver over en flod imens bilen laver et rul i luften???


    det er vist Roger Moore som spiller 007 i den film

    Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
    2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
    Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
    SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

  • Quote

    Originally posted by Squall
    Film: Goldmember
    007 (00Ubehave): Mike Meyers
    Fjende: Dr Evil
    Babe: Beyonce


    ;):))


    Baaah! Det er jo slet ikke Bond :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by marquis1
    . . . .
    Er du kvinde? Undskyld jeg spørger, men bare mange der savner sådanne herinde :D
    . . . .


    Et lille hint: prøv at kigge i profilen, så står der enten male or female ;)

  • Quote

    Originally posted by bentzin


    Et lille hint: prøv at kigge i profilen, så står der enten male or female ;)


    Tihi...*GG*

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hader James Bond ... han ka wrestle med hajer, slås mod en fyr som ka løfte en bil og bide metal over :] også den værste... springe bungee jump med et sejlerreb... av mine ben siger jeg bare .. :lame:

  • Syntes nok Pierce Brosnan er/var den seneste 007, og med de sejeste "gadgets".. :D


    Også var der lige hende der Halli Berry? (stav.dk :rolleyes:) hvor hun kommer op at vanden imens bond kigger på hende via en kikkert.. :T


    Men syntes sådan nogle lidt "drengerøvs" film, med biler og damer ikke lige en min top te, altså Manden kan jo tage 2 kugler i skulderen, 1 i låret, blevet slået ned og tilfangetaget. Men stadig kunne flygte og tæske 400 ninja mennesker som alle knalder rundt med ak47'er men intet kan ramme.. WHAT THE FUCK?! :]

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Syntes nok Pierce Brosnan er/var den seneste 007, og med de sejeste "gadgets".. :D


    Også var der lige hende der Halli Berry? (stav.dk :rolleyes:) hvor hun kommer op at vanden imens bond kigger på hende via en kikkert.. :T


    Men syntes sådan nogle lidt "drengerøvs" film, med biler og damer ikke lige en min top te, altså Manden kan jo tage 2 kugler i skulderen, 1 i låret, blevet slået ned og tilfangetaget. Men stadig kunne flygte og tæske 400 ninja mennesker som alle knalder rundt med ak47'er men intet kan ramme.. WHAT THE FUCK?! :]


    Du forstår vist ikke...


    [SIZE=4]DET ER DET FEDE VED JAMES BOND![/SIZE]

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Lushlatina
    ja, hvad skulle jeg ellers være med det navn hehe ;)


    Dejligt dejligt dejligt ;)


    Jer ka vi godt bruge lidt flere af herinde!


    Inviter nogle veninder herind til os, det ku være rart :D


    Nu kommer den.... -er du hot?? :T

  • hmm ... lad mig nu se, har ike engang set dem alle sammen ! ...


    Film ! Måske den nyeste.. Ellers er Never say never again med Sean Connery vidst også god nok '!


    007: TJaa, vel Sean Connery !!


    Babe: Må vel være Denise ...


    Fjende: Hmm, har squ ingen anelse !

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Syntes nok Pierce Brosnan er/var den seneste 007, og med de sejeste "gadgets".. :D


    Også var der lige hende der Halli Berry? (stav.dk :rolleyes:) hvor hun kommer op at vanden imens bond kigger på hende via en kikkert.. :T


    Men syntes sådan nogle lidt "drengerøvs" film, med biler og damer ikke lige en min top te, altså Manden kan jo tage 2 kugler i skulderen, 1 i låret, blevet slået ned og tilfangetaget. Men stadig kunne flygte og tæske 400 ninja mennesker som alle knalder rundt med ak47'er men intet kan ramme.. WHAT THE FUCK?! :]


    Er det ikke det de fleste actionfilm går ud på ?( IMO så er de da alle langt fra virkeligheden. Om det så er Harry Potter, LOTR, Matrix, Aliens osv. osv. osv. :rolleyes: