1

lørdag, 2. januar 2010, 16:17

Hej folks.

Jeg er på udkig efter en ny musikmobil, da 4 års brug efterhånden har slidt den gamle Sony ericsson w800i. Jeg har set på enw 715 da jeg gerne vil have en fra SE's walkmanserie igen. Jeg vil høre om der er andre forslag kravene er at der skal være en god og intuitiv musikafspiller, rimelig lang batterilevetid, en stor skærm og så må det gerne være noget kram rent konstruktionsmæssigt, så den holder længe, gider ikke noget spraller, der falder fra hindanden. Desuden skal den kunne købes hos telmore og må max koste 2000 kr uden håndjern. Jeg har ikke rigtig styr på de andre mærkers musik mobiler, så jeg har er åben for forslag.

Jeg håber I gider hjælpe. Hilsen Lauge

Edit: Der skal også følge gode in ear hovedtelefoner med.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "lauge" (02.01.2010, 16:21)

2

søndag, 3. januar 2010, 17:12

Hey jeg har selv SE W715, og jeg er super glad for den!

Har brugt den dagligt på vej til og fra arbejde hele sidste år hvor jeg havde ca. 1 time hver vej. Jeg kunne nøjes med lade telefonen op 1-2 gange ugentligt på trods af at jeg altså hørte 2 timers musik dagligt + normal brug.

Den er ret robust.
Jeg har tabt et par gange uden at der er sket noget med den. Den har kun fået lidt mærker i hjørnerne, men det er jo klart når den lander på astfalt :) Desuden føles hele telefonen som helhed robust, og af god kvalitet.

Der er rimelig god equalizer, med en del forprogrammeret musikstile, og så er der jo de super gode in-ear headphones som gengiver god dybde.

Det eneste jeg savner, som jeg ikke er stødt på ved nogen anden telefon endnu, er muligheden for at sætte en sang i kø, som man kan i winamp. Du kan kun gøre dette hvis du hører direkte fra dit bibliotek men ikke fra en playliste.

Jeg håber du kan bruge mit input til noget, ellers må du spørge og så skal jeg svare så godt jeg nu kan :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.