Lost wtf?

  • Har sat mig til at se Lost igennem og det fanger da også meget godt, men jeg bliver simpelthen nødt til at spørge om den linie der er lagt her efter 10. afsnit, er den der fortsætter igennem alle sæsonerne?


    Skal lige siges at der kommer nogle spoilers i det følgende, hvis man ikke har set Lost endnu..


    Det jeg mener er at der konstant dukker ubesvarede spørgsmål op.. For eksempel, i nogle af de første afsnit er der en eller anden krabat i skoven, der vælter træer som tændstikker.. Ham den skaldede, der har fået førligheden tilbage efter styrtet, har endda set tingesten, men alligevel får man ikke at vide hvad det er.. Nu har det pludselig været stille i en god portion afsnit, har den besluttet sig for at gå i hi eller hvad?


    Hvad sker der for at der går hvad der grangiveligt kunne forstås som et transatlantisk elkabel tværs igennem øen og forsyner en eller anden gammel fransk havtaskes (som pludselig ikke er fransk alligevel...?) hytte med strøm..


    Kan blive ved, men de her to spørgsmål er nok de mest besynderlige jeg lige kan komme i tanke om.. Kan forstå på rigtigt mange at serien er ret højt rated, så regner med der på et eller andet tidspunkt kommer noget logik ud af alle de her ting?


    For lige at slå det fast, så har jeg ikke set mere end 10 afsnit af det endnu, så nu ikke noget med rent faktisk at komme med den helt store spoiler.. vil bare gerne vide om der kommer noget mening ud af alle de her finurligheder eller om det er normalt at der bare sker den ene underlige ting efter den anden..

  • Har set til og med sæson 4, og ja, du får svar på alt det du har nævnt der, plus MEGET, MEGET mere. Du bliver VED med at få ting som skal løses, det er en del af LOST charmen.
    Og jeg mener, bliver ved. Har aldrig set en serie med så meget opbygning og så mange mysterier, men du får svar på det hele :)
    Også hvad det er der render rundt i junglen, og hvad kablet bruges til :)

  • og tro mig, det elkabel kan langt mere end bare forsyne en hytte med strøm :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    og tro mig, det elkabel kan langt mere end bare forsyne en hytte med strøm :)


    SHSHSHSSS!!! :D:D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jeg glæder mig i hvert fald til sidste sæson 6 starter her 2. februar.


    Jeg synes dog sæson 5 var lidt tung i starten.
    Men senere kom spændingen helt klart tilbage.


    Det vil jeg give dig ret i. Men det er en serie uden sammenligning. :)


    Det bliver dog spændende og se hvad der sker med castingen nu da Juliet Burke Aka Elizabeth Mitchell har fået en hovedrolle i den nye serie "V".