Avatar

  • Jeg er lige kommet ind af døren efter at have siddet 3 timer med et par elendige 3d briller på, de gør sku nas efter noget tid.
    Men hold kæft en film. Den er sindssygt flot lavet, og dele i historien hvor man helt får lyst til at tude :D
    Har i set den, hvad synes i?


    Og advar lige hvis i smider spoilers :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg er lige kommet ind af døren efter at have siddet 3 timer med et par elendige 3d briller på, de gør sku nas efter noget tid.
    Men hold kæft en film. Den er sindssygt flot lavet, og dele i historien hvor man helt får lyst til at tude :D
    Har i set den, hvad synes i?


    Og advar lige hvis i smider spoilers :)


    Jeg skal se den i dag Uden 3d, og i morgen med 3d :D hehe så jeg skal nok lige give besked en gang i aften og i morgen :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg er lige kommet ind af døren efter at have siddet 3 timer med et par elendige 3d briller på, de gør sku nas efter noget tid.
    Men hold kæft en film. Den er sindssygt flot lavet, og dele i historien hvor man helt får lyst til at tude :D
    Har i set den, hvad synes i?


    Og advar lige hvis i smider spoilers :)



    I Cinemaxx eller.....?

  • Håber også at kunne lokke konen med - tror helt bestemt at det er en film der SKAL ses i biografen. Det kunne godt være man skulle prøve at se den i 3D eller ??

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • filmen er fantastisk, kan kun sige god for min nye yndlingsfilm :clap: den er perfekt og ikke bare en krigsfilm hvis det skulle skræmme nogen væk, den er langt mere end det :9xo


    angående 3d, så tror jeg der er for og imod det. Uanset hvad skal filmen ses og det er ikke 3d delen der gør den fantastisk, det er bare en ekstra detalje som koster at man sidder med briller og muligvis også mister en anelse billedkvalitet (mit gæt). Skal jeg se den igen, bliver det uden briller.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg er lige kommet ind af døren efter at have siddet 3 timer med et par elendige 3d briller på, de gør sku nas efter noget tid.
    Men hold kæft en film. Den er sindssygt flot lavet, og dele i historien hvor man helt får lyst til at tude :D
    Har i set den, hvad synes i?


    Og advar lige hvis i smider spoilers :)


    so true :o helt vildt så fantastisk den er sat sammen, manden har jo talent :o


    Ved ikke helt hvad jeg skal sige om den. Jeg har set frem til den i lang tid, og har haft enorme forventninger.
    Jeg satte mig ind i biografen (3D), efter 20min reklame startede den endelig, og 8o! simpelt hen ufatteligt hvad der er muligt at lave rent film teknisk :s


    Forstår ikke hvordan Cameron kan blive ved :/ Terminator 2 var virkelig noget for sig, men at han laver sådan en film her er vanvittigt.


    Nogle kritikerer slår ned på historien og siger at den ikke ligefrem er original, og det vil jeg give dem ret i. Det er, desværre, også umuligt at lave en film med sådan et enormt budget hvis den kun henvendte sig til en mindre gruppe SF entusiaster. 'Intet nyt' for garvede film entusiaster, men for det store brede publikum er det virkelig en biograf oplevelse ud over det sædvanlige.


    Sidder her nu, 12 timer efter jeg så den, og jeg kan faktisk ikke rigtigt huske den :T Må virkelig have siddet i trance fordi det var så fantastisk <3


    ubeskriveligt, go see it, jeg skal da se den igen det er sikkert :cheers:

  • Jeg var inde at se den i onsdags. Missede godt nok de første 45 minutter pga. et skidt snevejr i Odense.. men damn det jeg så af den var fedt! Virkelig utroligt lavet! Den bedste film i 3D jeg har set indtil videre! Jeg skal fandme ind og set den igen, så jeg kan få de første 45 min med! :P

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Fuck den er feD!!!!!
    og endnu federe i 3d!!!


    Det eneste jeg kan sige om dette 3d er, de kunne godt lige skrue op for kontrasten så alt ikke er så dunkelt, mig og mange andre i biografen begyndte at blive lidt trætte i hovedet.. de steder hvor jeg lige kunne fornemme ingen 3d kiggede jeg uden briller, da den så har originale farver..


    Altså de ved at med 3d briller på bliver det mørkere, hvorfor så ikke skruge kontrasten op så du stadig har samme farver når du har brillerne på, du kan alligevel ikke se meget af filmen uden..
    Nu havde jeg set filmen på forhånd uden 3d, og der var det dejligt kontrast, men med brillerne på bliver den sgu lige dunkel nok :( der var ting man ikke lige kunne se når der var lidt mørke scener..
    Men 3d eftekterne var GENIALE!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Woqini
    Glæder mig til at se den .... på Blu-ray - jeg hader at gå i biografen. Der sidder altid nogle fjolser bag mig og ævler løs.


    Så tag de bagerste pladser? :idea:


    Skal iøvrigt ind at se den imorgen eftermiddag :D

  • Jeg så den i fredags og jeg må bøje mig i støvet for effekterne. Man glemmmer helt at de Navi`er er special effects pga. ansigtsudtrykkene er så livagtige.
    Man tror jo at de er virkelige skabninger :-D


    Jeg syntes dog osse at det sommetider blev lige mørkt nok med de 3D briller og min tryne var godt øm halvvejs inde i filmen af de Ray Charles monsterbriller.
    Jeg vil sige af historien er alt for tynd efter min smag og visse steder går tingene lige let nok.
    Mest irriterende er den primitive B-filmsagtige måde Obersten agere på. Jeg syntes osse at karakteren som spiller chefen for hele operationen har en rimelig stor "magt" i starten, for så pludselig at falde ud af filmen senere...Nu vil jeg ikke uddybe de sidste par ting for så kommer jeg til at røbe handlingen...


    4 ud af 6 tweaks :cheers:

  • Nu siger i at billedet bliver mørkere og det er tungt at sidde med brillerne - opvejer "fordelene" ved rent faktisk at opleve filmen i 3D, ulemperne mht. mørke og tyngde og hvad der nu ellers følger med i kølvandet. ?


    Jeg er sgu lidt i tvivl om jeg skal bestille billetter til 3D eller ej :roller:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Var inde og se i dag med 3D, synes ikke brillerne var tunge, sidder faktisk med dem på lige nu :D
    Men ja filmen bliver lidt mørk når man har dem på....

  • Har ikke set den (endnu), men skal helt sikkert. Forstår ikke at filmen bliver mørkere? Der sidder et prisme efter linsen på projektoren og deler billederne op til højre og venstre øje. Brillerne deler så billederne ud (altså alm. 2D uden briller). De burde ikke gøre det mørkere.


    Jeg var inde på en lille rundvisning i teknikken med arbejde i andledning af den nye bio her i Randers, og vi så nogle klip i 3D. Jeg synes ikke det blev mørkere. Og efter hvad jeg havde hørt synes jeg ikke så vildt dårligt om brillerne. De er bedre end jeg havde frygtet, og jeg har altså briller i forvejen, de skal udenom..