Rate the Movie Above

  • Det virker måske en smule som at malke successen, men jeg synes selv, at konceptet med "Rate the Band Above" fungerer rigtig godt, og så får man samtidig måske endda udviddet sin horisont en smule med hensyn til musiksmag. Så jeg fik den geniale idé at gøre det med film også. :) Men hvorom alting er, hvis man ikke er helt klar over, hvordan det her fungerer, kan man læse det i "Rate the Band Above," for idéen er helt den samme. :)
    Nå, men jeg må hellere lægge ud.



      Mulholland Drive af David Lynch

  • Jeg tror desværre ikke dette vil fungere rigtigt. Da det ikke er alle som har set de film som bliver nævnt.


    Og man kan jo ikke lige gå ind på youtube og se en film. Og tror heller ikke der er så mange som vil bruge 2 timer på at se en film, for at kunne bedømme den her.


    Det med "Rate the band above" er en rigtig fed idé! Men med film, holder det bare ikke rigtigt.

  • Jep, ideen er god nok, men kan ikke lade sig gøre. Nu har jeg ikke set Mulholland Drive, men hvis jeg havde kunne jeg have nævnt en eller anden næsten ukendt japansk film. Tråden ville så være død.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Jeg tror desværre ikke dette vil fungere rigtigt. Da det ikke er alle som har set de film som bliver nævnt.


    Og man kan jo ikke lige gå ind på youtube og se en film. Og tror heller ikke der er så mange som vil bruge 2 timer på at se en film, for at kunne bedømme den her.


    Det med "Rate the band above" er en rigtig fed idé! Men med film, holder det bare ikke rigtigt.


    Vi kan jo gi´ det en chance, nu har jeg tilfældigvis ikke set den trådstarter nævner men det er der nok mange andre der har ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Hvad med: Rate the Babe i stedet? :))


    Go´ ide :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Den er jeg også frisk på.. Babe-ideen altså.. Og mon ikke det ville blive den nye "mest besøgte tråd"

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af urbananen
    Den er jeg også frisk på.. Babe-ideen altså.. Og mon ikke det ville blive den nye "mest besøgte tråd"


    Den ide er også blevet ført ud i livet nu! :clap:

  • Omkring Mulholland Drive, så har jeg aldrig fået set filmen i sin fulde længde, men vil godt give den 5/10, fordi Naomi Watts viser sine absolutte fordele ;)


    Pirate of the Caribbean - Curse of the Black Pearl


    Den tror jeg nok, folk har set. Desuden må bedømmeren også lige tage sine medbrugere i agt og vælge en film, som gennemsnittet har set.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Pirate of the Caribbean - Curse of the Black Pearl


    Den tror jeg nok, folk har set. Desuden må bedømmeren også lige tage sine medbrugere i agt og vælge en film, som gennemsnittet har set.


    8/10 for en fed pirat film / serie af film hvor Depp godt nok bærer den efter min mening (hans karakter og mimik er genial)



    Håber trilogier osv er velkomne også, så derfor:


    The Godfather trilogien (hvis ikke 3 film går, så vurder blot 1'eren selvom jeg mener de alle 3 skal opleves!)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af czepluch
    10/10. Det er min absolutte favorit film (1'ern) men trilogien er også til 10/10.


    Seven Pounds


    Ikke så ofte bliver jeg rørt over en film, men dette var en af dem, der gav en klump i halsen - fantastisk film.


    9/10


    Watchmen


  • Flot visuel film, desværre synes jeg den var alt for rodet og klichéfyldt. Det var alt for meget der skulle proppes ned i en film, superhelte, kærlighed, samfundshalløj, venskaber, miljøer, rumvæsener you name it.


    6/10


    Napoleon Dynamite


  • Hvis du kun har set den 1 gang, så giv den et forsøg mere. Filmen var heller ikke et hit første gang for mig, men anden gang, var den bedre - væsentlig bedre.



  • Ikke liiige det sjoveste jeg har set men den var da ok i en koger


    7/10



    House of 1000 Corpses
    (Stort set alle jeg har spurgt haf set den som mon ikke nogle herfra har)