Ny blu-ray hjemmeside

  • Hej alle sammen :)


    Jeg er ny her på siden, men jeg har benyttet forummet flere gange her til at finde løsninger på diverse ting. Jeg har en længere periode arbejdet på en hjemmeside: http://www.blu-raynews.dk Det omhandler naturligvis om blu-ray. Det er dog et solo projekt for nu og jeg vil derfor meget gerne have lidt feedback på hvad i synes om siden. Jeg arbejder rigtig meget med at få den til at se så godt ud som mulig og samtidig være brugervenlig. Især med anmeldelses systemet hvor alle kan princippet anmelde filmen og sige deres mening. Der er ikke voldsom meget indhold på siden endnu, men det kommer løbende :) Jeg har sat denne tråd under film, da jeg især gerne vil vide om i synes der tilstrækkeligt nok info om de forskellige film jeg har postet på siden. Håber at i kan komme med et par gode råd :)


    På forhånd tak
    Vh
    Travis L

  • Velkommen som rigtig bruger på siden :)


    Dit projekt der ser faktisk rigtig godt ud, og det lyder også som en god ide selvom f.eks. Filmz.dk også findes :) De er dog ikke 100 % fokuseret på blu-ray så din side kan helt sikkert skilde sig ud på en positiv måde :9xo

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2