Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 23. oktober 2009, 10:11

Jeg er pt. sygemeldt med en slem forkølelse og har ikke overskud til at sidde foran PC'en så jeg er begyndt at se tv-serier på min xbox - mén jeg er løbet tør og keder mig forfærdeligt :(

Har I nogle gode forslag til gode serier? Sci-Fi og lidt alternative serier er lige min stil. Er lige blevet færdig med fgl; Dexter, Eureka, Pushing Daisies, Chuck.

Mange *snøft* tak på forhånd. ;(

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

2

fredag, 23. oktober 2009, 10:14

Hvis du er til Sci-fi er der jo klassikeren X-files. Ellers synes jeg også Harper's Island er meget god. God bedring.

3

fredag, 23. oktober 2009, 10:30

Flash Forward, Stargate Universe/Atlantis, Battlestar Galactica, Californication, Fringe.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Macimuz" (23.10.2009, 10:31)

4

fredag, 23. oktober 2009, 10:40

Heroes
Top Gear
24 timer

Yndlingsserier her hos mig i hvertfald :9xo
Og god bedring.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

5

fredag, 23. oktober 2009, 10:45

Fringe ser interessant ud. Havde helt glemt Heroes - Vi har kun den minimale pakke så jeg ser ikke møj TV (If any :roller:). Kender I noget til nogle serier der har et ... humorøst element? Ala. Chuck og Eureka. Altså ikke haha, ligesom How I met your Mother og Friends, men noget der har historie blandet med lidt humor. :crazyeyes:

Åh ja. Et lille sidespørgsmål. Jeg kan svagt huske en serie der vistnok blev sendt på 3Puls. Noget om moderne vampyrer der kan gå ude om dagen (Tror jeg da nok). Der blev vistnok en dødelig kvinde involveret som senere får en romantisk connection med en af hugtænderne. Har I et navn? :9xo

| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

6

fredag, 23. oktober 2009, 10:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Illanair
Fringe ser interessant ud. Havde helt glemt Heroes - Vi har kun den minimale pakke så jeg ser ikke møj TV (If any :roller:). Kender I noget til nogle serier der har et ... humorøst element? Ala. Chuck og Eureka. Altså ikke haha, ligesom How I met your Mother og Friends, men noget der har historie blandet med lidt humor. :crazyeyes:

Åh ja. Et lille sidespørgsmål. Jeg kan svagt huske en serie der vistnok blev sendt på 3Puls. Noget om moderne vampyrer der kan gå ude om dagen (Tror jeg da nok). Der blev vistnok en dødelig kvinde involveret som senere får en romantisk connection med en af hugtænderne. Har I et navn? :9xo

Måske du tænker på serien True Blood?

Serien kan iøvrigt absolut anbefales.

7

fredag, 23. oktober 2009, 12:15

Dexter er jo lige gået i gang med en ny sæson, så helt færdig kan du vel ikke være :) Selvom der jo nok går noget tid inden det bliver vist her hjemme :(

Ellers kan du jo prøve New Amsterdam, eller den nye Stargate serie.. tror nok den hedder SG-Universe eller noget i den stil...

Kan også anbefale The mentalist, selvom der ikke er så meget sci-fi over den

8

fredag, 23. oktober 2009, 12:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz
Dexter er jo lige gået i gang med en ny sæson, så helt færdig kan du vel ikke være :) Selvom der jo nok går noget tid inden det bliver vist her hjemme :(

Ellers kan du jo prøve New Amsterdam, eller den nye Stargate serie.. tror nok den hedder SG-Universe eller noget i den stil...

Kan også anbefale The mentalist, selvom der ikke er så meget sci-fi over den

Den hedder SGU (som nævnt længere oppe) ;)

9

fredag, 23. oktober 2009, 13:12

Jeg siger mange tak for alle de gode forslag. Der skulle gerne være til mindst et par dages forbrug. Serien jeg nævnte hed iøvrigt Moonlight - tog en længere søgning på TV-Guiden men det lykkedes til sidst at finde den. 8)

10

fredag, 23. oktober 2009, 13:22

Hvis du stadig mangler lidt, så er South Park altid en vinder i mine øjne.. Også er det gratis og lovligt på www.southparkstudios.dk <--- It works..

Ellers er Sopranos også godt..

MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.