Søger musik! Trance osv.

  • Hej tweakers.


    Jeg leder efter musik som minder om dette:


    http://www.youtube.com/watch?v=PZsjUT5wBbE (Sådan mest som det lyder henne omkring 3 min.)


    I må gerne komme med albums, da jeg hellere vil have hele albums en enkelte sange :)


    På forhånd mange tak!

  • Jeg vil foreslå at du lytter til A State of Trance, der kan høres en gang om ugen. Showet afholdes af Armin van Buuren, som er blandt de absolut bedste djs og producere.


    Ligeledes kan jeg foreslå at du lytter til Trance Around the World, der ligeledes er et radioshow, men denne gang afhold af Above and Beyond, der virkelig også er blandt toppen af poppen.


    Du kunne også vælge at smutte forbi en vens hjemmeside, der også hoster sit eget show hver søndag. Han spiller mange af de absolut bedste numre indenfor genren. Altså vi snakker Trance og ikke house ;)


    http://djhilander.org/


    Her kan du iøvrigt også downloade de foregående shows (Trance on Demand)

  • Okay, mange tak for info'en! :)


    Har også fået fat i noget Armin Van Buuren og det er sgu rimelig fedt også :)
    Musik som noget af det Paul Van Dyk laver kan også bruges! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Okay, mange tak for info'en! :)


    Har også fået fat i noget Armin Van Buuren og det er sgu rimelig fedt også :)
    Musik som noget af det Paul Van Dyk laver kan også bruges! :)


    Det var så lidt.


    Følgende producere og djs er også værd at tjekke ud:


    Markus Schulz
    Ferry Corsten
    Niklas Harding (dansker)
    Daniel Kandi (dansker) <- bestemt værd at tjekke ud
    Cosmic Gate
    Nic Chagal (den ene halvdel af Cosmic Gate)
    Gareth Emery
    Motorcycle (eksistere ikke længere)
    Gabriel and Dresden (eksisterer heller ikke længere)


    Nævnte personer spottes hurtigt på de nævnte radioshows.

  • De spiller også en masse godt @ di.fm - trance/vocal-trance.


    Etc.
    Sunscreem vs Push - Please Save Me (Vocal Mix)
    Conjure One ft Sinead O'Connor - Tears from the Moon (hybrid twisted on the terrace mix)
    W.I.S.C - Cyan (radio edit)
    Yves Deruyter - To The Rhythm
    Facade - Know Thyself (Crystal Sun RMX)
    Blank & Jones - DJ Culture (og en hel del andet med B&J)
    Mauro Picotto - Back To Cali
    Kenneth Thomas feat Colleen Riley - Ghost In The Machine (Original Mix)
    DJ Mystik - Trance Emotions

  • Ellers vil jeg absolut prøve at kigge efter Shane 54, da han laver nogle utroligt gode remixes af mange numre, herunder også musik helt udenfor Trance.


    Shane er samtidig et geni til at lave mashup - en sammenfletning af flere sange i et nummer. Her skal du også være på udkig efter Armin van Buuren, da han også har lavet nogle super fede mashups.


    Ps. Du kan måske finder Myon and Shane 54 - Coldharbour Day 29/7-09 hos ah.fm

  • Nu har jeg skaffet 15 stykker af de der "A State Of Trance" Fra nummer 400 til og med 415. Så jeg kan jo bare få fat i nogle af de andre også :) Der er ihvertfald meget forskelligt musik hvert "show".

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque
    Nu har jeg skaffet 15 stykker af de der "A State Of Trance" Fra nummer 400 til og med 415. Så jeg kan jo bare få fat i nogle af de andre også :) Der er ihvertfald meget forskelligt musik hvert "show".


    Absolut, der er mere end rigeligt at hive fat i :)