undertekst/convertations problemer

  • hey jeg har fået nogle film af min storesøster, men de er uden underteskster, jeg har fundet .srt fil, men jeg kan ikke finde ud af og tilføje dem til filmene, som i øvrigt er .vob og .avi og .mkv filer.
    Er det muligt finde et/flere GRATIS programmer som ikke efterlader vandmærker eller foringer kvaliteten som der kan tilføje undertekster til mine film?

  • Ja VLC er det bedste. Du skal bare sørge for at srt-filen hedder nøjagtigt det samme som filmen og ligger i samme mappe.


    Hvis du bruger mediaplayer skal du hente vobsub, og igen sørge for sammen navn og mappe.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Skjold
    Ja VLC er det bedste. Du skal bare sørge for at srt-filen hedder nøjagtigt det samme som filmen og ligger i samme mappe.


    Hvis du bruger mediaplayer skal du hente vobsub, og igen sørge for sammen navn og mappe.


    Den behøver ikke hedde nøjagtig det samme som filmen. Du skal vælge "Åbn advanceret fil" (noget i den retning), og der vælger du filmen.
    I samme billede kan du vælge om du vil bruge undertekster. Sæt flueben i "Brug undertekster", og find .str-filen og vælg den.


    Start film - voila