Jeres drømme koncert?

  • Hvilken koncert vil i helst til, og hvorfor?



    Ved ikke lige hvem jeg helst vil se, men det er nok Bruce Springsteen 8o


    Sidder lige og ser hans live koncert fra Barcelona, damn der er en fed dvd - den mand leverer en total cool koncert! 8) Tilskuerne til koncerten er "pisket" så meget i stemning at det er ligesom at være der selv :D (ISÆR lige efter Born in the USA 8) )

  • Hmm...Beethoven...måske Sarah Brightman.


    Et eller andet der kan få mig til at miste fodfæstet ihf. Om det så er petite machine eller om det er den 5. symph. Det er sgu ligemeget. Bare jeg bliver ført væk :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Well nu er jeg ikke den helt store koncert gænger. Men jeg var for ikke så lang tid siden inde og høre Aarhus symphoni orkestre opføre Carl Nielsen´s Overture... Det er det fedeste jeg nogensinde har oplevet live.. Det er slet ikke til at forklare.. Noget som simpelthen skal opleves.


    Kan også huske engang jeg var inde til RockShow og oplevede Prodigy da de var helt store.. Det var også kanon..


    Men den koncert jeg absolut helst ville opleve må være med Juan Martín... Men så skal jeg nok ud at rejse for at opleve det.. Men det kan jo være at man kan komme til det engang... :D

  • Quote

    Originally posted by Torque
    Rammstein, i Domen i Berlin :D


    Ville jeg også gerne prøve :-)
    Var til Pink floyd koncert i 93' eller 94'
    NUI deres sceneshow er afsindigt stort.
    Og kommer de igen engang,skal de opleves igen

  • Robbie Williams!! :D


    Ville SÅ gerne ha' oplevet bare ét af 3 shows i Knebsworth, iiihh ha. ;(

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • [SIZE=3]Adema [/SIZE]


    Damn, ville virkelig gerne med dem. Med de gik vidst kold efter et par måneder uden succes og er ikke aktive mere, fik da lavet 3 Albums!..


    Men ville nu gerne! :T

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    [SIZE=3]Adema [/SIZE]


    Damn, ville virkelig gerne med dem. Med de gik vidst kold efter et par måneder uden succes og er ikke aktive mere, fik da lavet 3 Albums!..


    Men ville nu gerne! :T


    det er det samme med guns n' roses :) ville gerne have oplevet det originale guns.. med slash.. damn den mand ka spille guitar 8o

  • BTW : De SKAL spille : Giving In, Everyone, og Promises, Skin, og hvad de ellers har lyst til.. :T


    Også skulle de pludselig stoppe, og sige:


    "We are searching for the ultimate noobie, could you please come up to the scene!"..


    Så jeg kunne headbange med dem! :T:T:T


    max :T

  • Det er sørme svært at lige vælge en koncert :]
    Santana er bare guf. Så ham for mange år siden på Roskilde og i Valbyhallen og sidst han var her i Parken 8)
    B.B. King så jeg for nogle år tilbage i Falkoner. Det var også kræs. Vil også gerne til Clapton koncert her til foråret, hvis der er flere billetter tilbage.
    Min ønske koncert ville nok være noget i retning af Carlos Santana sammen med forskellige gæster. F.eks. Bryan Adams, Eric Clapton, Sting, B.B. King, Mark Knopfler, Phil Collins, Jon Bon Jovi. 8) :]

  • Quote

    Originally posted by Falsk


    Yeah, den kunne ikke være så slem.


    Nix. Fik dvd'en i julegave og har allerede set den 2 gange. :O

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Det er sørme svært at lige vælge en koncert :]
    Santana er bare guf. Så ham for mange år siden på Roskilde og i Valbyhallen og sidst han var her i Parken 8)
    B.B. King så jeg for nogle år tilbage i Falkoner. Det var også kræs. Vil også gerne til Clapton koncert her til foråret, hvis der er flere billetter tilbage.
    Min ønske koncert ville nok være noget i retning af Carlos Santana sammen med forskellige gæster. F.eks. Bryan Adams, Eric Clapton, Sting, B.B. King, Mark Knopfler, Phil Collins, Jon Bon Jovi. 8) :]


    det sker nok desværre ik :/ hr mark knopfler er fandme god til at bevæge fingrene ... det er lidt vildt.. men slash er stadig bedst.. husk det ;)

  • Quote

    Originally posted by engel
    Robbie Williams!! :D


    Ville SÅ gerne ha' oplevet bare ét af 3 shows i Knebsworth, iiihh ha. ;(


    Så ham på Roskilde i 2001. Jeg må indrømme, at musikken ikke lige rammer mig, men han kan sgu sætte gang i folk - det skal han have :D

  • Quote

    Originally posted by learner
    King of Pop, Michael Jackson 8)


    Hans musak er for nice, og han er da heller ikke ringe til at danse :D Det hænder da at jeg selv prøver et par trin en gang i mellem :T


    wacko-jacko? så hellere lytte til Sussi & Leo....hmmm...arj hvad er det dog jeg siger? de ord må jeg straks tage tilbage igen...heh....det var dog en slem slem tanke....

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Så ham på Roskilde i 2001. Jeg må indrømme, at musikken ikke lige rammer mig, men han kan sgu sætte gang i folk - det skal han have :D


    Hehe, absolut. Han er jo ikke entertainer for ingenting. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Kunne egentlig også have været fedt at være til den der Metallica S&M.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless