Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 25. december 2003, 17:54

Hvilken koncert vil i helst til, og hvorfor?

Ved ikke lige hvem jeg helst vil se, men det er nok Bruce Springsteen 8o

Sidder lige og ser hans live koncert fra Barcelona, damn der er en fed dvd - den mand leverer en total cool koncert! 8) Tilskuerne til koncerten er "pisket" så meget i stemning at det er ligesom at være der selv :D (ISÆR lige efter Born in the USA 8) )

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (25.12.2003, 17:57)

2

torsdag, 25. december 2003, 19:46

Hmm...Beethoven...måske Sarah Brightman.

Et eller andet der kan få mig til at miste fodfæstet ihf. Om det så er petite machine eller om det er den 5. symph. Det er sgu ligemeget. Bare jeg bliver ført væk :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (25.12.2003, 19:46)

3

torsdag, 25. december 2003, 20:34

Well nu er jeg ikke den helt store koncert gænger. Men jeg var for ikke så lang tid siden inde og høre Aarhus symphoni orkestre opføre Carl Nielsen´s Overture... Det er det fedeste jeg nogensinde har oplevet live.. Det er slet ikke til at forklare.. Noget som simpelthen skal opleves.

Kan også huske engang jeg var inde til RockShow og oplevede Prodigy da de var helt store.. Det var også kanon..

Men den koncert jeg absolut helst ville opleve må være med Juan Martín... Men så skal jeg nok ud at rejse for at opleve det.. Men det kan jo være at man kan komme til det engang... :D

4

torsdag, 25. december 2003, 21:07

bound for glory, dem gad jeg godt at opleve

5

torsdag, 25. december 2003, 21:40

helt klart Guns n' Roses :clap:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

6

torsdag, 25. december 2003, 22:06

Rammstein, i Domen i Berlin :D

7

torsdag, 25. december 2003, 22:46

Citeret

Originally posted by Torque
Rammstein, i Domen i Berlin :D

Ville jeg også gerne prøve :-)
Var til Pink floyd koncert i 93' eller 94'
NUI deres sceneshow er afsindigt stort.
Og kommer de igen engang,skal de opleves igen

8

torsdag, 25. december 2003, 23:10

Robbie Williams!! :D

Ville SÅ gerne ha' oplevet bare ét af 3 shows i Knebsworth, iiihh ha. ;(

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

9

fredag, 26. december 2003, 00:27

[SIZE=3]Adema [/SIZE]

Damn, ville virkelig gerne med dem. Med de gik vidst kold efter et par måneder uden succes og er ikke aktive mere, fik da lavet 3 Albums!..

Men ville nu gerne! :T

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Noobie" (26.12.2003, 00:43)

10

fredag, 26. december 2003, 00:37

Citeret

Originally posted by Noobie
[SIZE=3]Adema [/SIZE]

Damn, ville virkelig gerne med dem. Med de gik vidst kold efter et par måneder uden succes og er ikke aktive mere, fik da lavet 3 Albums!..

Men ville nu gerne! :T

det er det samme med guns n' roses :) ville gerne have oplevet det originale guns.. med slash.. damn den mand ka spille guitar 8o

11

fredag, 26. december 2003, 00:44

BTW : De SKAL spille : Giving In, Everyone, og Promises, Skin, og hvad de ellers har lyst til.. :T

Også skulle de pludselig stoppe, og sige:

"We are searching for the ultimate noobie, could you please come up to the scene!"..

Så jeg kunne headbange med dem! :T :T :T

max :T

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Noobie" (26.12.2003, 00:44)

12

fredag, 26. december 2003, 01:13

Citeret

Originally posted by engel

Yeah, den kunne ikke være så slem.

13

fredag, 26. december 2003, 01:14

Det er sørme svært at lige vælge en koncert :]
Santana er bare guf. Så ham for mange år siden på Roskilde og i Valbyhallen og sidst han var her i Parken 8)
B.B. King så jeg for nogle år tilbage i Falkoner. Det var også kræs. Vil også gerne til Clapton koncert her til foråret, hvis der er flere billetter tilbage.
Min ønske koncert ville nok være noget i retning af Carlos Santana sammen med forskellige gæster. F.eks. Bryan Adams, Eric Clapton, Sting, B.B. King, Mark Knopfler, Phil Collins, Jon Bon Jovi. 8) :]

14

fredag, 26. december 2003, 01:41

King of Pop, Michael Jackson 8)

Hans musak er for nice, og han er da heller ikke ringe til at danse :D Det hænder da at jeg selv prøver et par trin en gang i mellem :T

15

fredag, 26. december 2003, 02:16

Citeret

Originally posted by Falsk

Citeret

Yeah, den kunne ikke være så slem.

Nix. Fik dvd'en i julegave og har allerede set den 2 gange. :O

16

fredag, 26. december 2003, 02:41

Citeret

Originally posted by bentzin
Det er sørme svært at lige vælge en koncert :]
Santana er bare guf. Så ham for mange år siden på Roskilde og i Valbyhallen og sidst han var her i Parken 8)
B.B. King så jeg for nogle år tilbage i Falkoner. Det var også kræs. Vil også gerne til Clapton koncert her til foråret, hvis der er flere billetter tilbage.
Min ønske koncert ville nok være noget i retning af Carlos Santana sammen med forskellige gæster. F.eks. Bryan Adams, Eric Clapton, Sting, B.B. King, Mark Knopfler, Phil Collins, Jon Bon Jovi. 8) :]

det sker nok desværre ik :/ hr mark knopfler er fandme god til at bevæge fingrene ... det er lidt vildt.. men slash er stadig bedst.. husk det ;)

17

fredag, 26. december 2003, 02:43

Citeret

Så ham på Roskilde i 2001. Jeg må indrømme, at musikken ikke lige rammer mig, men han kan sgu sætte gang i folk - det skal han have :D

18

fredag, 26. december 2003, 05:32

Citeret

Originally posted by learner
King of Pop, Michael Jackson 8)

Hans musak er for nice, og han er da heller ikke ringe til at danse :D Det hænder da at jeg selv prøver et par trin en gang i mellem :T

wacko-jacko? så hellere lytte til Sussi & Leo....hmmm...arj hvad er det dog jeg siger? de ord må jeg straks tage tilbage igen...heh....det var dog en slem slem tanke....

19

fredag, 26. december 2003, 11:32

Citeret

Originally posted by Torque

Citeret

Så ham på Roskilde i 2001. Jeg må indrømme, at musikken ikke lige rammer mig, men han kan sgu sætte gang i folk - det skal han have :D

Hehe, absolut. Han er jo ikke entertainer for ingenting. ;)

20

fredag, 26. december 2003, 12:05

Kunne egentlig også have været fedt at være til den der Metallica S&M.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.