1

tirsdag, 23. december 2003, 20:20

Hey hey

Go´ jul der til allesammen.

Jeg leder efter en parodi på en Danske Bank reklame. I ved, den hvor hende den lækre breakdancer gir´ den max gas i baggården.
I parodien ser vi istedet en nørdet fyr i hiphop tøj give det knap så meget gas med nogle små børn i baggrunden. Hvis der er nogen der kan hjælpe mig vil jeg være pisse taknemmelig, fordi jeg har ledt efter den i SÅ laaaaaaaaaaang tid.

tankabbot

Forskellen på mænd og drenge er prisen på deres legetøj!

2

onsdag, 24. december 2003, 18:40

Kender ikke parodien som du nævner, men vil da gerne komme med en anden parodi på Danske Bank reklame. Tjek den :D

http://www.farligfredag.dk/2002/farligt_…Bank_(2002).mp3

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (24.12.2003, 18:41)

3

onsdag, 24. december 2003, 18:44

Citeret

Hey hey

Jeg leder efter en parodi på en Danske Bank reklame. I ved, den hvor hende den lækre breakdancer gir´ den max gas i baggården.
I parodien ser vi istedet en nørdet fyr i hiphop tøj give det knap så meget gas med nogle små børn i baggrunden. Hvis der er nogen der kan hjælpe mig vil jeg være pisse taknemmelig, fordi jeg har ledt efter den i SÅ laaaaaaaaaaang tid.

tankabbot

kenner den ikke

Your pony died because it wasn't pretty enough

4

onsdag, 24. december 2003, 20:38

Citeret

Originally posted by tankabbot
Hey hey

tankabbot

He he, er du måske selv en lille break dancer?? :D Eller måske Electric Boogie ligefrem :cheers:

5

lørdag, 27. december 2003, 18:03

ja, her er en reklame fra Banke Dansk :))

http://dr.dk/bertelsen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (27.12.2003, 18:04)

6

mandag, 29. december 2003, 19:15

hvordan er det man ser RAM filer?

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

7

mandag, 29. december 2003, 21:18

RealOne

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

8

mandag, 29. december 2003, 22:23

Citeret

RealOne

Ej altrså hvor er jeg da træt af Realone X(
Jeg er pisse træt af man skal ha 8 forskelige programmer for at aspille alle forskelige formater som findes :evil:

Er der ikke en som kan opfinde et godt program til at aspille alt! :boxing:

9

mandag, 29. december 2003, 23:23

Citeret

Originally posted by Berleburg
Kender ikke parodien som du nævner, men vil da gerne komme med en anden parodi på Danske Bank reklame. Tjek den :D

*LOL* :))

10

mandag, 29. december 2003, 23:37

Citeret

Originally posted by Aerial

Citeret

*LOL* :))

:D

Der er meget andet godt på www.farligfredag.dk

Klart værd nogle download. Elsker Robinson Ekspeditionen. Har man 30 min er det klart det værd. Underholdning af topklasse. Har brændt en hel CD med de bedste.

11

mandag, 29. december 2003, 23:51

Citeret

Der er meget andet godt på www.farligfredag.dk

Klart værd nogle download. Elsker Robinson Ekspeditionen. Har man 30 min er det klart det værd. Underholdning af topklasse. Har brændt en hel CD med de bedste.

ER kæmpe fan har hentet alt fra siden har bare ikke hørt alt i nu ;) Jeg er bare vild med tintin :tongue:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "kimsdipchips" (29.12.2003, 23:51)

12

mandag, 29. december 2003, 23:52

Tintin er griner. Den lille gay :D

Kapt. Haddock er bare så sej!

13

tirsdag, 30. december 2003, 00:35

jahh TinTin er meget gay :)

Altså de der julekaldenere de er godtnok hellere ikke normale :D Eller Flintestenssønnerne" JEG HAR SOVNETS STØRSTE" også gør han selvmord fordi den er skrømbet 1 CM :crazyeyes:

14

tirsdag, 30. december 2003, 00:36

Julekalender er ok, men lidt kedelg synes jeg. Er det ik Ove Sprogø der læser op? Kan ikke huske det.

15

tirsdag, 30. december 2003, 00:43

Citeret

Julekalender er ok, men lidt kedelg synes jeg. Er det ik Ove Sprogø der læser op? Kan ikke huske det.

Jo han læser vidst op i dem alle! Utrolig han vil gøre det for sådan en lille radio station!

16

tirsdag, 30. december 2003, 00:43

Citeret

Originally posted by kimsdipchips

Citeret

Jo han læser vidst op i dem alle! Utrolig han vil gøre det for sådan en lille radio station!

Ja, men det er netop det der gør det så fedt.

17

fredag, 2. januar 2004, 03:37

aarh ved alle de der farligfredag filer, kommer der dette her vindue når jeg har hentet det:

[IMG]http://webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=3120784[/IMG]

hvad kan jeg gøre ved det???

18

fredag, 2. januar 2004, 15:43

Højreklik - Gem destination som... ?

Eller fjern RealOne..

19

fredag, 2. januar 2004, 16:57

Citeret

Højreklik - Gem destination som... ?

Eller fjern RealOne..

arh nu fattede jeg det...skulle bare sætte det til en anden destination... :]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.