Hvilken Star Wars film er bedst?

  • En lille poll om, hvilken Star Wars film hidtil, der er den bedste.


    Har valgt at blande både SW Classic og de nye. Kunne være meget sjovt at se, hvad folk svarer.


    Selv er jeg mest til Star Wars 5. Kan i det hele taget bedst li' de gamle SW film. Harrison er for fed! :D


    Let the votes begin!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Todi
    Klart Return of the Jedi som den bedste SW film. Phantom Menace er helt sikkert den svageste. Glæder mig en del til 2005 hvor 3eren kommer, tror den bliver pænt dyster 8o


    Taget i betragtning af hvor mange af de gode der mangler at dø, så ja, tror den bliver dyster 3'eren :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Tja jeg kan lide dem alle sammen og har set dem utroligt mange gange og tror ikke jeg kan blive træt af at se dem igen....


    :)

    Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

  • Quote

    Originally posted by Bjørn B
    Tja jeg kan lide dem alle sammen og har set dem utroligt mange gange og tror ikke jeg kan blive træt af at se dem igen....


    :)


    er meget enig med dig. syntes starwars er nogle af de fedeste film til dags dato. når dog aldrig samme status som indianer jones trilogien...:T

  • Quote

    Originally posted by Todi
    Klart Return of the Jedi som den bedste SW film. Phantom Menace er helt sikkert den svageste. Glæder mig en del til 2005 hvor 3eren kommer, tror den bliver pænt dyster 8o


    Enig :D

  • Quote

    Originally posted by miniebbe


    er meget enig med dig. syntes starwars er nogle af de fedeste film til dags dato. når dog aldrig samme status som indianer jones trilogien...:T


    nah - den burde vel efterhånden være langt forbi Indianer Jonas ? :))

  • Jeg tager sommetider den med det pod race og smider på. Godt op for surrounden og så laves der jordskælv. Det lyder helt vildt. Synes den scene er kanon i lyden. :hammer:

  • Well, synes nu 2'eren er ganske fed. Star Wars er da også cool nok, men jeg er Star Trek fan (Even if you like it or not)


    Var dog engang totalt vilde med de 3 gamle film, hvor 3'eren var min favorit, har dem også på VHS. Fuldstændig own, eller noget :T

  • Glæder mig som sindsyg til de gamle kommer DVD. Men tror Lucas har noget "up his sleeve" før de kommer DVD. Kan godt forestille mig nogen sær releases, med noget helt specielt. Bliver stort.


    Er også fan af trek universet. Synes bare ikke man ser nok af samfundet osv. Men kun hvordan det foregår i føderationen og på det politiske plan. Ihf. ikke i forhold til SW. Men trek universet er fedt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Glæder mig som sindsyg til de gamle kommer DVD. Men tror Lucas har noget "up his sleeve" før de kommer DVD. Kan godt forestille mig nogen sær releases, med noget helt specielt. Bliver stort.


    Er også fan af trek universet. Synes bare ikke man ser nok af samfundet osv. Men kun hvordan det foregår i føderationen og på det politiske plan. Ihf. ikke i forhold til SW. Men trek universet er fedt.


    Okay, kunne være fedt med en samlet pakke ..


    btw, vidste i, at Spielberg har fået lov til at lave 7,8,9 af SW ?


    Det jeg kan lide ved ST er, at man får en del mere at vide om flere racer, hvorimod i SW der er så mange racer mv., som man intet ved om :/


    Men de er fede på hver sin måde !

  • Vidste ikke det med at Spielberg har fået rettighederne. Hvis det virkelig passer, kan vi vente os noget meget stort.


    Vil UTROLIG gerne se fortsættelserne.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Vidste ikke det med at Spielberg har fået rettighederne. Hvis det virkelig passer, kan vi vente os noget meget stort.


    Vil UTROLIG gerne se fortsættelserne.


    Mm, har dog ikke links eller lignede, var en kammerat fra mit arbejde der sagde det. Han er omend ikke en stor filmfanatiker end jeg + hans kæreste arbejder i en biograf, muligvis derfra han ved det :)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Star Wars V: The Empire Strikes Back :clap::clap::clap:


    Yeah! All the way!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless