Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 21. december 2003, 13:07

En lille poll om, hvilken Star Wars film hidtil, der er den bedste.

Har valgt at blande både SW Classic og de nye. Kunne være meget sjovt at se, hvad folk svarer.

Selv er jeg mest til Star Wars 5. Kan i det hele taget bedst li' de gamle SW film. Harrison er for fed! :D

Let the votes begin!

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

søndag, 21. december 2003, 13:15

Jeg kan faktisk slet ikke li nogen af dem.

3

søndag, 21. december 2003, 13:22

hmm svært.. jeg tror 3'eren kommer til at rykke dem alle sammen rundt :D jeg synes at 2'eren er rigtig fed, især de kampe der er med lyssværd :D de er for sejt lavet..

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

5

søndag, 21. december 2003, 14:49

Empire strikes back 8)

AsRock 870 Extreme3 R2.0
AMD FX-6300
MSI GTX 950 OC
Kingston DDR3-1600Mhz, 2x4 GB
Corsair cmpsu-520hxeu 520W

6

søndag, 21. december 2003, 17:07

Klart Return of the Jedi som den bedste SW film. Phantom Menace er helt sikkert den svageste. Glæder mig en del til 2005 hvor 3eren kommer, tror den bliver pænt dyster 8o

7

søndag, 21. december 2003, 18:43

Citeret

Originally posted by Todi
Klart Return of the Jedi som den bedste SW film. Phantom Menace er helt sikkert den svageste. Glæder mig en del til 2005 hvor 3eren kommer, tror den bliver pænt dyster 8o

Taget i betragtning af hvor mange af de gode der mangler at dø, så ja, tror den bliver dyster 3'eren :D

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

8

søndag, 21. december 2003, 22:57

Tja jeg kan lide dem alle sammen og har set dem utroligt mange gange og tror ikke jeg kan blive træt af at se dem igen....

:)

Intel Haswell 4770
MSI Z87 G45
Kingston 16GB DDR1600
Gigabyte GTX770
OZC 256GB SSD
OZC 850W
Intel Stock køler
Zalman GS1000 Black
Asus 24" TFT

9

mandag, 22. december 2003, 00:26

jeg er på Star Wars II: The Attack of the Clones

den er fed :)

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

10

mandag, 22. december 2003, 00:28

Citeret

Originally posted by Bjørn B
Tja jeg kan lide dem alle sammen og har set dem utroligt mange gange og tror ikke jeg kan blive træt af at se dem igen....

er meget enig med dig. syntes starwars er nogle af de fedeste film til dags dato. når dog aldrig samme status som indianer jones trilogien...:T

11

mandag, 22. december 2003, 07:59

Citeret

Originally posted by Todi

Enig :D

12

mandag, 22. december 2003, 07:59

Citeret

Originally posted by miniebbe

Citeret

Originally posted by Bjørn B

er meget enig med dig. syntes starwars er nogle af de fedeste film til dags dato. når dog aldrig samme status som indianer jones trilogien...:T

nah - den burde vel efterhånden være langt forbi Indianer Jonas ? :))

13

mandag, 22. december 2003, 21:30

Jeg tager sommetider den med det pod race og smider på. Godt op for surrounden og så laves der jordskælv. Det lyder helt vildt. Synes den scene er kanon i lyden. :hammer:

14

mandag, 29. december 2003, 03:31

Well, synes nu 2'eren er ganske fed. Star Wars er da også cool nok, men jeg er Star Trek fan (Even if you like it or not)

Var dog engang totalt vilde med de 3 gamle film, hvor 3'eren var min favorit, har dem også på VHS. Fuldstændig own, eller noget :T

15

mandag, 29. december 2003, 13:36

Glæder mig som sindsyg til de gamle kommer DVD. Men tror Lucas har noget "up his sleeve" før de kommer DVD. Kan godt forestille mig nogen sær releases, med noget helt specielt. Bliver stort.

Er også fan af trek universet. Synes bare ikke man ser nok af samfundet osv. Men kun hvordan det foregår i føderationen og på det politiske plan. Ihf. ikke i forhold til SW. Men trek universet er fedt.

16

mandag, 29. december 2003, 13:39

Citeret

Originally posted by Berleburg
Glæder mig som sindsyg til de gamle kommer DVD. Men tror Lucas har noget "up his sleeve" før de kommer DVD. Kan godt forestille mig nogen sær releases, med noget helt specielt. Bliver stort.

Er også fan af trek universet. Synes bare ikke man ser nok af samfundet osv. Men kun hvordan det foregår i føderationen og på det politiske plan. Ihf. ikke i forhold til SW. Men trek universet er fedt.

Okay, kunne være fedt med en samlet pakke ..

btw, vidste i, at Spielberg har fået lov til at lave 7,8,9 af SW ?

Det jeg kan lide ved ST er, at man får en del mere at vide om flere racer, hvorimod i SW der er så mange racer mv., som man intet ved om :/

Men de er fede på hver sin måde !

17

mandag, 29. december 2003, 13:42

Vidste ikke det med at Spielberg har fået rettighederne. Hvis det virkelig passer, kan vi vente os noget meget stort.

Vil UTROLIG gerne se fortsættelserne.

18

mandag, 29. december 2003, 13:47

Citeret

Originally posted by Berleburg
Vidste ikke det med at Spielberg har fået rettighederne. Hvis det virkelig passer, kan vi vente os noget meget stort.

Vil UTROLIG gerne se fortsættelserne.

Mm, har dog ikke links eller lignede, var en kammerat fra mit arbejde der sagde det. Han er omend ikke en stor filmfanatiker end jeg + hans kæreste arbejder i en biograf, muligvis derfra han ved det :)

19

mandag, 29. december 2003, 13:49

Star Wars V: The Empire Strikes Back :clap: :clap: :clap:

20

mandag, 29. december 2003, 14:09

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Star Wars V: The Empire Strikes Back :clap: :clap: :clap:

Yeah! All the way!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.