Søger film der kan ses sammen med kæresten.

  • Hej hej tweak.


    Nu er det godt nok et stykke tid siden jeg sidst har været her på tweak, men man står jo og mangler jeres hjælp. Som de fleste nok kan gætte ud fra trådens emne, så søger jeg en film, man kan se sammen med sin kæreste. Vi har selv søgt lidt hist og her, og har skam også fundet et par stykker, dog har alle ikke været lige heldige.


    Jeg er ikke selv kærsen når det kommer til film, og kan se stort set alle genre. Min kærste kan godt lide gysere, og ser også gerne en krimi. Men jeg er åben for alle forslag, så hvis der er nogle film dig og din kæreste finder interessant, eller måske bare en film du godt kan lide, så bare kom med den.


    På forhånd tak.


    Agerskov

  • der er jo rigtig mange gode :)


    The butterfly Effect ( kun den første de 2 andre er rigtig dårlige )
    I Am Legend
    1408
    Fri os fra det onde :D ( glæder mig så meget til den kommer på skive )
    Yes Man
    Taken
    Thank you for smokin
    Sprægfarlig bombe
    The Rocker
    Ratatouille
    The Pursuit of Happyness
    Kung Fu Panda
    City of Ember


    bare lige sådan lidt forslag :)

  • Her er nogle forslag baseret på de ting du nævner, dvs. genrer. Og hvad jeg selv ville tro pigerne ville være glade ved.


    Oxford Murders (Krimi)
    + Elijah Wood


    Sunshine (Sci-Fi gyser)
    + Cilian Murphy


    28 Days Later (Gyser)
    + Cilian Murphy


    Secret Window (Thriller/Gyser)
    + Johnny Depp


    Sleepy Hollow (Eventyr/Gyser)
    + Johnny Depp

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • OGSÅ RIGTIG FEDE FILM :)

  • Zodiac (Thriller)
    Se7en (Klassiker :D )
    The Descent (Engelsk gyser)
    Battle Royale (Japansk Thriller / Voldsfilm)

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m


  • Jeg har lige set "Taken" - Den kan klart anbefales :clap:

  • Im a legend kan anbefales :9xo


    Den er sku fin film og den sætter lidt tanker igang :)


    Jeg vil også anbefale at i ser Gran torino med clint eastwood dog ikke nogen krimi eller gyser men den er virkelig god :D

  • Nu skal du jo også komme med en konklusion når vi når dertil. :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Agerskov
    Kan da sige så meget hun har været glad for de film vi har set indtil videre, og ligeså har jeg, så kan nok konkludere at det at været godt. Hvad der så er kommet ud af det snakker jeg ikke om :P


    Nej, der er sku ikke noget værre end bøder fra Blockbuster :))