Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 20. december 2003, 14:38

ville lige høre jeres mening om Guns N' Roses?

Synes selv de er vildt fede :D laver sej musik.. :hb: :hb: :hb:

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

2

lørdag, 20. december 2003, 14:43

De er da for kult. Normalt er jeg ikke den store rock dyrker af nogen art, men har altid godt kunne lide Guns ´n´Roses... Især Welcome to the jungle et mega fedt nummer..
Så Slash i en eller anden video på en fransk kanal forleden, fik aldrig fat på band navnet.

3

lørdag, 20. december 2003, 14:49

Citeret

Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
De er da for kult. Normalt er jeg ikke den store rock dyrker af nogen art, men har altid godt kunne lide Guns ´n´Roses... Især Welcome to the jungle et mega fedt nummer..
Så Slash i en eller anden video på en fransk kanal forleden, fik aldrig fat på band navnet.

ja og "Anything Goes" er altså oz for fedt :D det er lidt trist de er gået fra hinanden.. men de har sq fået lavet noget godt musik.. især Appetite for Destruction og Use your Illusions Part 1 & 2 :D

4

lørdag, 20. december 2003, 15:09

G&R har da lavet meget fed musik.
kan bare ikke snuppe axl pose :camp:

5

lørdag, 20. december 2003, 15:23

Må også tilstå, at jeg normalt ikke er stor fan af den slags musik, men jeg har altid haft et specielt forhold til Guns 'n Roses. Det var noget af det aller første musik jeg nogensinde havde og ejede, og hører det stadig ofte...

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

6

lørdag, 20. december 2003, 15:28

Tror godt at vi snart kan forvente noget nyt fra axel rose. Han har jo snart arbejdet med bl.a. drenge fra NIN i 10 år uden at udgive noget. sangene er skrevet så mon ik vi snart får et udspil at se...

7

lørdag, 20. december 2003, 17:12

Har sådan set hørt GNR siden Use Your Illusions 1 kom i '91, som iøvrigt var én af mine første cd'er :D Har dog svigtet det lidt siden da, men hiver da stadig et par af dem frem engang i mellem.

Har følgende med dem:
Lies
Use Your Illusions 1
Use Your Illusions 2
Appetite for destruction

8

lørdag, 20. december 2003, 17:24

Citeret

Originally posted by ST:o(L1

Han hedder da Rose - ik ?

9

lørdag, 20. december 2003, 17:27

Citeret

Har følgende med dem:
Lies
Use Your Illusions 1
Use Your Illusions 2
Appetite for destruction

har de samme undtagen lige "Lies"

Citeret

Jo .. William Axl Rose.

faktisk lidt sjovt og tænke på at i starten der kaldte han sig "Rose" til efternavn, men så fandt ud af senere at hans far faktisk hed det rigtigt til efternavn :)

10

lørdag, 20. december 2003, 17:44

Hehe, troede at Gn'R var lagt på hylden.. :)

Jeg var Mega fan tilbage først i 90'erne og var også, til koncert i Gentofte 8.juni '93 :D

Jeg har alle deres officielle CD'er + en hel masse bootlegs.. Er dog´et par år siden jeg sidst har hørt Gn'R.. :) Kunne være man lige skulle hive det frem igen :)

edit: også var der jo selvfølglig alle de der badges man skulle have syet på skoletasken osv.. og værelset fyldt med axl rose plakater :) *G*

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Knoxville" (20.12.2003, 17:50)

11

lørdag, 20. december 2003, 17:54

Citeret

Originally posted by Knoxville
Hehe, troede at Gn'R var lagt på hylden.. :)

Jeg var Mega fan tilbage først i 90'erne og var også, til koncert i Gentofte 8.juni '93 :D

Jeg har alle deres officielle CD'er + en hel masse bootlegs.. Er dog´et par år siden jeg sidst har hørt Gn'R.. :) Kunne være man lige skulle hive det frem igen :)

edit: også var der jo selvfølglig alle de der badges man skulle have syet på skoletasken osv.. og værelset fyldt med axl rose plakater :) *G*

cool.. en af mine venner har været fan siden han var 6 år gammel.. og han er 18 i dag ;)

12

lørdag, 20. december 2003, 18:30

Ok :D synes det er fedt han holder ved.. Jeg sagde os dengang at jeg aldrig, ville høre andet end Gn'R.
Men man skifter jo stil, med tiden osv.. :)

13

lørdag, 20. december 2003, 19:08

Citeret

Originally posted by bentzin

Citeret

Originally posted by ST:o(L1

jo men prøv at kikke i din engelsk ordbog og slå "pose" op.. :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.