Lotr 3 Se Den! Den Er For Fed!

  • Har lige været til LOTR 1+2+3 marathon


    3'eren er for FED!


    SE DEN! I vil ikke fortryde!


    Nu vil jeg game. Sådan en små 12 timer i bio gør at man trænger til en smule gaming. :-D

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    umm.... lyder godt. :D


    Har desværre først billetter til søndag i Imperial ;)


    har du det ? Jeg var inde og kigge.... der var udsolgt for folk som kan lide at side i midten ;( Jeg har desværre kun billetter til Cinemaxx :( kan jeg komme med dig på søndag så ;)

  • Skulle have været inde og se den fredag.. men det blev ikke til noget alligevel.. :/ så det bliver først i næste uge...


    har i hørt at den extended dvd version kommer til at være ca 5 timer?! :D

  • Quote

    Originally posted by Todi


    har du det ? Jeg var inde og kigge.... der var udsolgt for folk som kan lide at side i midten ;( Jeg har desværre kun billetter til Cinemaxx :( kan jeg komme med dig på søndag så ;)


    Hvad snakker du om - du sagde sg* da at vi havde til Imperial :evil:
    øv er så træt af Cinemaxx - det koster dummebøde i form at MacD og Cola ;)

  • Quote

    Originally posted by OriGiN
    Skulle have været inde og se den fredag.. men det blev ikke til noget alligevel.. :/ så det bliver først i næste uge...


    har i hørt at den extended dvd version kommer til at være ca 5 timer?! :D


    Tror jeg ikke du skal regne med.At skære 1½ time væk,er lige voldsomt nok imho.

  • Quote

    Originally posted by sam


    Tror jeg ikke du skal regne med.At skære 1½ time væk,er lige voldsomt nok imho.


    [SIZE=4]Lidt SPOILER[/SIZE]


    De har sg nok skåret det væk hvor de vender tilbage til Hobbitrup :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by X-Man
    Jeg gider simpelthen ikke ind og se filmen lige til og starte med, hader og sidde i en totalt fyldt biograf, så jeg tar nok ikke ind og se den før i det nye år


    ENIG!.. hader alt det der popcorn ala chips lyde, og når nogle griner lige på de forkerte tidspunkter. Og platte at de nogle med stor indflydelse i filmen dør. "hehe total fedt han dør lige"...


    Kan bedre li mig, og drengene i en 9% fyldt biograf sal.. :D:D

  • Vi andre sad så lige foran en møgunge der ikke kunne holde sin kæft :]


    Det værste var at hans mor var med på at larme hele tiden, for ***** da det burde forbydes sådan nogen at gå i biografen.

  • Quote

    Originally posted by sam


    Tror jeg ikke du skal regne med.At skære 1½ time væk,er lige voldsomt nok imho.


    Den orignale uncut version af filmen varede 6 timer.. de har taget MEGET og klippet ud af biograf versionen.. Peter Jackson har selv sagt at den kommer til at vare omkring 5 timer, hvis du læser politiken...


    her er en del af interviewet taget fra politiken.dk


    Er det rigtigt, at din første version af 'Kongen vender tilbage' var over fire timer lang?


    »Den varede rent faktisk fire timer og 50 minutter«.


    Hvem besluttede at skære den ned til tre timer og 20 minutter?


    »Det gjorde jeg«.


    Hvorfor?


    »Fordi du ikke kan invitere folk ind i en biograf og så lade dem sidde så lang tid. Tre timer og 20 minutter er allerede på kanten. For der sker det, at folk bliver for trætte, og så bliver de ligeglade. Og det går først og fremmest ud over de følelsesladede scener. Derfor bestemte de sidste 40 minutter også, hvor lang resten af filmen måtte være«.

  • Men de 3 timer og 20 minutter går meget hurtigt! Den film er jordens absolut Nr.1 ...... den holder 100% og man går derfra med en god følelse :D


    Den er bedre end de foregående, og utroligt spændende!


    Hvis man ikke har læst bøgerne (ligesom jeg) og hellere vil se filmene, får man de fedeste overraskelser :D ..... der er dømt underholdning over det hele......


    Og btw.... Gandalf styrer for hårdt ;)


    Jeg er enig med samtlige kritikere..... 6/6 :D

  • Var inde og se den med skolen - hold da op den var god :) De 3 timer og 20 min gik hurtigt ;)


    Havde ellers forventet at jeg ville falde i søvn, da jeg havde siddet oppe hele natten for at skrive en opgave der skulle afleveres - dovenskaben længe leve... Men næeh nej :P


  • Jeps,jeg tog fejl,har også læst at den skulle vare 4 T 50 M
    Vildt.....

  • Quote

    Originally posted by Pedro
    Skal selv ind og se på lørdag!...Glæder mig helt vildt :)) ....


    Så ikke et ord om hvad der sker :D


    :D
    Same here
    Lørdag 20:15 går det løs,glæder mig som et lille barn :))

  • Quote

    Originally posted by Lasse
    Hvis man ikke har læst bøgerne (ligesom jeg) og hellere vil se filmene, får man de fedeste overraskelser :D .....


    Uddyb lige det. Synes at det var meget forudsigeligt.
    Husk *Spoilers* når du skriver eksempler.


    *En smule spoiler*
    Blev faktisk ret skuffet over filmen. Synes at det var forudsigeligt, og hvad skal man sige... lidt for meget af det samme, og alt var næsten set før.