Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 22. marts 2009, 11:50

Alt hvad der ligger på dancecharten..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

22

søndag, 22. marts 2009, 14:44

Min musik er primært delt op i to playlister - "Default" og "Electronic".

Et par random +fave @ default i random order:
Arcade Fire, Muse, Kashmir, The Sounds, Placebo, The Killers, The Cranberries, The Knife, KT Tunstall, Regina Spektor.

@ electronic (dog meget track-specifikt):
Blank & Jones, East Clubbers, Foggy, Lasgo, Mauro Picotto, Rank1, System F, Way Out West, Yves Deruyter.

24

mandag, 23. marts 2009, 21:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af Sensation

Citeret

Oprindeligt indlæg af dasjap

Citeret

Oprindeligt indlæg af redrolf

Citeret

Oprindeligt indlæg af dasjap

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz
:hb:

Metal ftw!

:hb: Høre meget, men metal er og bliver nr 1 ;)

Lige præcis.

Hører egentlig kun metal.

F.eks. Carcass, Children og Bodom, Norther, Heaven Shall Burn, Mnemic, Dissection, Devildriver, Rotting Christ, Dimmu Borgir, Arsis, Bloodbath, Cannibal Corpse, Immolation, In Flames, All That Remains, Slipknot, Raunchy, Naildown, Fear My Thoughts, Six Feet Under, Dark Fortress.

Der er lige nogle navne jeg skal checke, kender Carcass(fra de goe gamle dage)Dimmur Borgir, Cannibal Corpse(six feet under, har en hvis indflydelse her:-), Slipknot, og selvfølgelig SFU.

Smid da lige System of a Down oven i den der liste.

Jeg hører rigtig meget house, men hører faktisk ALLE genre.

Mvh Madsen

:hb: :hb: :hb: :hb: :hb: Metal styre, men jeg høre da også meget techno og sådan lidt af hvert

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16838&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ZYBER GAMER" (23.03.2009, 21:11)

25

torsdag, 26. marts 2009, 21:04

Kun mig der hører Disturbed, Breaking Benjamin, Three Days Grace og det lidt blødere Nickelback etc. :crazyeyes:

So I'll end this shit with a fuck you, but have a nice day!

cupcakeshop.spreadshirt.com

26

fredag, 27. marts 2009, 14:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Triple1.6
Kun mig der hører Disturbed, Breaking Benjamin, Three Days Grace og det lidt blødere Nickelback etc. :crazyeyes:

Ja, for det er jo tøse-metal. :))

Disturbed er nok det eneste nogenlunde gode nu-metal band, resten er ikke noget særligt.

27

fredag, 27. marts 2009, 15:56

Ej kan godt være det ikk er hårdt men det holder sQ alligevel og hører da også det andet synes bare der skulle tilføjes lidt ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Triple1.6" (27.03.2009, 15:56)

28

lørdag, 28. marts 2009, 11:12

Hip to the fucking Hop!

29

søndag, 29. marts 2009, 20:41

Er en stor fan af Switchfoot!

De laver utroligt godt musik. De er ekstremt dygtigt musikere, og spiller vildt godt - synes jeg!

Ellers er det Carpark North, Gun n' Roses, og lidt Duffy og sådan noget når man skal slappe af

Spiller selv trommer

30

søndag, 29. marts 2009, 21:26

Lige for tiden hører jeg mest rock, grunge, alternative, punk, metal..

Kunstnere.:

Paramore, The Dreams, Nirvana, Limb Bizkit, Shinedown, Switchfoot, The Living End, Van halen, Finger Eleven, Volbeat, Machine Head, Lynyrd Skynyrd, Anouk, Slipknot, Stone Sour, Roadrunner United, System of a Down, Trivium, The Union Underground, L.O.C, Zebrahead, Flogging Molly..

Der var en smule ihvertfald :)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

31

søndag, 29. marts 2009, 21:37

Jeg har næsten droppet min musik samling for tiden tænder bare for hard fm også høre jeg bare musik der

MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0

Cooling ---> H2O - Dice - Ln2

32

tirsdag, 31. marts 2009, 22:30

Hører mest hardstyle, kan ikke stoppe med at høre det, Alpha Twins og Showtek er klart de bedste :D
Hører også Soad og Metallica.

33

onsdag, 1. april 2009, 16:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
Lige for tiden hører jeg mest rock, grunge, alternative, punk, metal..

Kunstnere.:

Paramore, The Dreams, Nirvana, Limb Bizkit, Shinedown, Switchfoot, The Living End, Van halen, Finger Eleven, Volbeat, Machine Head, Lynyrd Skynyrd, Anouk, Slipknot, Stone Sour, Roadrunner United, System of a Down, Trivium, The Union Underground, L.O.C, Zebrahead, Flogging Molly..

Der var en smule ihvertfald :)

Fed musiksmag

34

onsdag, 1. april 2009, 17:25

Lige for tiden hører jeg en del Snowpatrol :)

Ud over det hører jeg mest alternative rock, og lidt hård rock skal der da også være plads til ;)

35

onsdag, 1. april 2009, 17:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af dna
Generelt kan man sige at jeg lytter til hvad jeg kan lide. Jeg forsøger så vidt muligt at være åbent for alt. Det betyder også at jeg lytter til det meste lige fra klassisk, over pop, til hårdere rock. Dog bryder jeg mig generelt ikke om r&b, "gangsterrap" og dødsmetal. Men jeg lytter stadig til det hvis det lige fanger mig. F.eks. er jeg for nylig begyndt at få øjnene op for Brandy. Den pige har squ noget talent.

Nogle af de bands jeg har hørt og hører meget er:

Gasolin
Nirvana
Cranberries,
White Stripes
Pink Floyd
Smashing Pumpkins
Johnny Cash
Emmylou Harris
P. J. Harvey
Bertine Zetlits
Asian Dub Foundation
Lene Marlin
Nightwish
Within Temptation
Placebo
TV2

Generelt er jeg åben for stort set alt musik, ihvertfald indtil jeg hører det første gang. Det jeg gør meget er at gå på biblioteket og låne forskelligt jeg ikke kender og så høre om det er noget jeg kan lide. Ofte er det ikke noget der fanger min interesse men ind imellem finder jeg noget jeg kan lide.

Anders

Hell yeah, han er CULT :D

36

onsdag, 1. april 2009, 19:35

Her er lige nogle af de kunstnere jeg hører mest.

Atlantic Connection
Break
Kero One
Nujabes
High Contrast
London Elektricity
Apex
Pendulum
Commix
D Bridge
Dillinja
LTJ Bukem
Nu: Tone
Utah Jazz
Logistics
Moby
Overseer
Shimon
Misanthrop
Xample
Aphex Twin
Dj Shadow
Dj Krush
Prefuse 73
Hijak
Propellerheads
Benga
Kruder & Dorfmeister
Og mange flere :)

Hovedsageligt er det Drum&Bass, Downtempe, Nujazz, Triphop, Alternate HipHop og en gang i mellem lidt trance eller house.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Phoque" (04.04.2009, 09:49)

37

fredag, 1. maj 2009, 10:11

Ambient, bigbeat, breakbeat, drum&bass, drumfunk, liquid funk, IDM, house, jazz, nu-jazz, trip-hop, turntablism, downtempo, lounge, alternativ rock, rap, hiphop, rapcore...

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

38

onsdag, 21. april 2010, 11:59

Tjo jeg hører stort set alt. Det spænder vidt omkring hvad jeg hører.

Det her hører jeg dog ikke:
Metal
Døds metal
Rap
Hip Hop

Der er noget Hardstyle og Heavy Metal jeg ikke hører.

Men ellers er det en del der bliver lyttet til.

Signatur slettet, da den ikke overholdt reglerne.

39

onsdag, 21. april 2010, 13:01

Har lige læst hele tråden igennem to gange, og er virkelig overrasket....

Hvordan kan der være så mange rock/metal lyttere, og så er Tool ikk nævnt én eneste gang?? 8o

Hører meget rock, og mange af de nævnte bands.. Men ingen, og jeg mener ingen når Tool til sokkeholderne... Givet, det kræver så også man virkelig går i dybden med det band for at forstå dem, for de røber stort set intet om dem selv..

MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2

40

torsdag, 22. april 2010, 05:24

jeg er vokset op med at blive hjernevasket med Hank Marvin og the shadows, hvilket stadigt bliver hørt en del. men jeg er mest til rock og heavy, men et tekno nummer kommer jeg da også til at høre...
et lettere udvalg er
Nightwish, AC DC, DAD, nirvarna, Epica, Rammstein, Anouk, TYR, Thomahawk, Whitin Temtation, aerosmith, Pink Floyd, The Doors, Midnattsol, cranberries, Alestorm, Isole, R.E.M, Bob Marley, Alice Cooper, Big Fat Snake, Billy Idol, Bruce Sprinsteen, Cardigans, Dire Straits, Evanescence, Gary more, Guns N Roses, Manowar, Meat loaf, metalica, Offspring, Roling Stones, the coors, U2, Enya.

men ok med over 800 CDer og 200 LPer , så må det jo nok siges at jeg har en rimelig bred musiksmag, det kommer helt an på mit humør om hvad jeg hører, men min forstærker kører næsten også hele tiden..

og det er sku fedt at sidde med sine venner og hive LPerne frem, drikke lidt rødvin og lytte til et par gamle klasikkere...

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=17010&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.