• Jeg var nede på Tobakken i går, og se D-A-D. Det var simpelthen over alt forventning, en virklig fed oplevelse. Jeg har ikke sådan for alvor hørt dem live før (kun til grøn koncert), og kan kun sige jeg var overrasket over hvor godt det egentlig var 8)


    Går du og overvejer at tage ind og se dem et sted på deres nuværende tour, kan det klart anbefales.. Eneste der ærger mig var at jeg tog derind en torsdag aften hehe :P



    Synes bare lige jeg ville dele min oplevelse og forhåbentlig overbevise nogle af jer om at tage ind og se dem


    :cheers:


  • De er og bliver et af DK's fedeste livebands. Jeg skal selv ind og se dem i Forum senere på året.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg var også til koncert med dem i skive sidste fredag. Jeg sad oppe ved spot lyset. Kæft det var varmt, men jeg havde nok den bedste udsigt. Og super fed koncert. :9xo

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"