bedste sted at købe musik

  • iTunes. De sange jeg har købt har været mp3 uden alt muligt sikkerhedsfis, og det er sku rart.


    Og hvis det nu er elektronisk musik - så er beatport også ganske fremragende :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Seganer
    lyder godt, det er nemmelig alt det der sikkerheds pis, som jeg hader:D


    Så ville jeg klart gå efter iTunes, de har også et rigtig stort udvalg, og det er utroligt brugervenligt at købe musik derinde. Tjekker lige i min om man har gentagne downloads.


    Edit: Det kan jeg så umiddelbart ikke lige se om man kan, men det er jo også ligemeget, du kan bare passe på dem, det er bare altid en bonus :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Så ville jeg klart gå efter iTunes, de har også et rigtig stort udvalg, og det er utroligt brugervenligt at købe musik derinde. Tjekker lige i min om man har gentagne downloads.


    Edit: Det kan jeg så umiddelbart ikke lige se om man kan, men det er jo også ligemeget, du kan bare passe på dem, det er bare altid en bonus :))


    så vidt jeg ved i itunes store gemmer den en liste over hvad du har købt/downloaded og derfra kan du faktisk hente de sange fra hvilken som helst itunes.. du kan dog ikke lade dem blive på mere end 2-3 computere hvor du har registeret din account..
    Mener det er sådan den er :)