In the name of the king

  • Så der skulle hygges med et par film, og konen er en sucker for eventyrfilm. Så hun fik lov til at vælge "In the name of the king", trods flere protester fra min side af. Det er jo en Uwe Boll film. Men jeg gik med til det, da rollebesætningen var ganske forrygende, så der var vel muligheder.


    Ak og ve! Min værste frygt blev til virkelighed. En potentiel god fantasyhistorie blev kastet i jorden, trampet og pisset på, for til at sidst at blive brændt på bålet af Uwe Boll. Hvordan kan en så talentløs instruktør få midlerne til gang på gang, at smadre og ødelægge gode potentielle historier. Det er over min evne at fatte.


    Vil fandme ønske jeg havde tabt de 45 kroner ud af lommen, end at sidde tilbage med en ubehagelig følelse af at blive rear ended på det groveste.


    Jeg er harm X(

  • Det engelske wikipedia-opslag er nærmest klassisk! Ikke fordi Wiki altid er guds gave til mennesket - men der har de fandme ramt plet :D


    Der er et afsnit om hvordan han finansierer sine film - hvilket naturligvis skal med da alle, der har set hans film har undret sig over hvordan fanden han kan skrabe knasterne sammen.... Det er i øvrigt noget med at han har fundet et hul i den tyske skattelovgivning, så det bliver muligt at lokke folk til at smide penge efter fjolset :crazyeyes:


    Wiki-artikel

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Keder
    Det engelske wikipedia-opslag er nærmest klassisk! Ikke fordi Wiki altid er guds gave til mennesket - men der har de fandme ramt plet :D


    Der er et afsnit om hvordan han finansierer sine film - hvilket naturligvis skal med da alle, der har set hans film har undret sig over hvordan fanden han kan skrabe knasterne sammen.... Det er i øvrigt noget med at han har fundet et hul i den tyske skattelovgivning, så det bliver muligt at lokke folk til at smide penge efter fjolset :crazyeyes:


    Wiki-artikel


    Hehe har godt nok aldrig set nogen af hans film, men har hørt utrolig meget(dårligt) om dem.
    Men mon han kan være dårligere end Ed Woody. Han er blevet kåret til tidernes dårligste filminstruktør, og alligevel har Tim Burton valgt at lave en tribute til ham :p


    Her er lige en lille wiki om ham :p


    http://en.wikipedia.org/wiki/Edward_D._Wood,_Jr.

  • Jeg havde det på samme måde da jeg så den.


    Man kan fatisk flere steder se hvordan deres plastic våben bøjer og generelt fremstår utroligt BR agtige.


    Så Max Payne bagefter, og den var mindst ligeså ringe. Den havde imodsætning til In the name... et fornuftigt budget, men hverken skuespillere, forfatter og indstruktør har åbentbart spillet spillet. (spillet spillet? ser underligt ud på skrift)

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Men hvad synes konen så om filmen?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • er gudskelov blevet forskånet for at se filmen... har set alone in the dark, det var rent ud sagt noget bras, foruden alone in the dark. har jeg set feed, den var hellere ikke meget værd. ] ... her kan i læse om ham, http://en.wikipedia.org/wiki/Uwe_Bol . latterlige udtaelser han er kommet med :boxed: .

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().