Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 5. januar 2009, 17:49

Hej Unger

lad mig springe lige ud i det!
De der papfigurer de altid har stående i biografer, hvor kan man få lavet sådan nogen?
Jeg vil ikke bare ha sådan en brugt en fra biografen, jeg vil ha lavet en af mig selv, I ved for hyggens skyld ik!? :p

Men ja er der ikke nogen af jer der lige ved hvor man kan købe dem? :))

2

mandag, 5. januar 2009, 21:03

tænk mange sjove ting har jeg undersøgt men dog aldrig dette, jeg tror måske du skal prøve at snakke med en prof fotograf om han har nogle kontakter til sådan noget og han kan jo også tage billedet af dig.

håber da ikke det er en du skal ahev stående hjemme i stuen til selv og gå og lure på men en gave til en der vil lure på dig ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=15807&sid=[/IMG]

3

mandag, 5. januar 2009, 21:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af nonsens
tænk mange sjove ting har jeg undersøgt men dog aldrig dette, jeg tror måske du skal prøve at snakke med en prof fotograf om han har nogle kontakter til sådan noget og han kan jo også tage billedet af dig.

håber da ikke det er en du skal ahev stående hjemme i stuen til selv og gå og lure på men en gave til en der vil lure på dig ;)

Det ville være herligt vis du kunne finde ud af det :D

Ved faktisk ikke hvad jeg vil bruge det til lige pt. det var bare en skør ide jeg fik sidste jeg var i biografen :p

4

mandag, 5. januar 2009, 21:58

du kunne evt. kontake biografen og spørge hvor de får dem lavet :P

5

tirsdag, 6. januar 2009, 03:51

Da det bare er en "sjov idé du fik sidst du var i biffen" så er dit bedste bud nok at få lavet et billede printet ud i 1:1 af dig selv. Det kan du så klæbe op på et stykke pap og klippe det til.
Et reklamefirma eller trykkeri kan sikkert hjælpe dig med at få lavet en færdig papfigur af dig selv. Men da du næppe finder noget sted der vil printe et enkelt billede ud til dig, i størrelse 1:1 af dig selv, for meget under 1000,-....ja så tillader jeg mig at antage projektet nok er urealistisk, medmindre du selv laver lidt klippe-klistre arbejde ;)

6

onsdag, 7. januar 2009, 16:19

jeg kommer ligepludselig i tanke om et reklame firma som jeg var i praktik hos
de kan deres kram :P
http://www.signvision.dk/
er helt sikker på de kan klare hvad det nu end er du har brug for

7

onsdag, 7. januar 2009, 17:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af butji
jeg kommer ligepludselig i tanke om et reklame firma som jeg var i praktik hos
de kan deres kram :P
http://www.signvision.dk/
er helt sikker på de kan klare hvad det nu end er du har brug for

Herligt, vil da lige prøve og skrive en mail til dem :D Tak skal du ha :D

Seneste tests og artikler

0

Antec GX300 - Miditower

Kabinettet, vi skal se på i de
Læs Mere

0

ASUS ROG Striker Platinum GTX 760

ASUS har i denne omgang sendt
Læs Mere

0

be quiet Silent Base 800

Producenten be quiet! behøver
Læs Mere

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Samsung Electronics introducerer 34

Samsung har teaset en ny 34" O
Læs Mere

0

Seagate på vej med 10 TB harddiske næste år

Seagate har efter sigende plan
Læs Mere

0

Specifikationer ude på Lenovo Yoga 3 11

Der er sluppet specifikationer
Læs Mere

0

EVGA annoncerer Supernova 1600 T2 strømforsyning

EVGA er på gaden med et sandt
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.