Katy Perry - Hot n Cold (DjrevaX remix)

  • Lyder okay.. Men det er meget i hard dance genren, og lyder meget standard. :) Er langt mere til house og elektro genren. Men ellers fint nok.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK


    hvis han er nybegynder ja ellers er det tamt :)


    skal ikke gøre mig klog på hvordan sådan noget skal lyde eller ikke skal. men kan da godt være der er lidt der kan rettes på osv. sådan er det altid når der er mere end 2 øre, man høre sjældent fejlende når man sidder med det alene....


    men du kan jo altid komme med forslag til hvordan han kan gøre det bedre...


    men må altså sige at efter lige og ha hørt det igennem igen at jeg stadig syntes det er et meget godt mix, der er ikke en åbenlys overgang, eller et tidsrum hvor der køre to forskellige rytmer som jeg ny syntes man tit høre en af dj der står ude i byen og prøver at mixe over...


    syntes det er ganske fint lavet.

  • nemt finde hans egen stil istedetfor at lave en næsten identisk kopi af et remix der allerede er ude og svinet på divs dj forums :)


    men igen er han nybegynder skal man jo starte et sted :) aner hellerr ikke hvad programmer han har at lege med jo :ph34r:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    nemt finde hans egen stil istedetfor at lave en næsten identisk kopi af et remix der allerede er ude og svinet på divs dj forums :)


    men igen er han nybegynder skal man jo starte et sted :) aner hellerr ikke hvad programmer han har at lege med jo :ph34r:


    nu har jeg ikke hørt det mix før så derfor kan jeg kun give mening efter det jeg har hørt.


    men ja man skal jo starte et sted og prøve sig lidt frem. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    nemt finde hans egen stil istedetfor at lave en næsten identisk kopi af et remix der allerede er ude og svinet på divs dj forums :)


    men igen er han nybegynder skal man jo starte et sted :) aner hellerr ikke hvad programmer han har at lege med jo :ph34r:



    Nu skal det så lige siges at jeg vist ikke er totalt nybegynder ;) jeg har fungeret som Dj (fuldtids) de sidste 4 år hver torsdag fredag lørdag...


    Tracket er ikke kun lavet af mig men også Jack Dizzle som har over 30 udgivede plader og en del flere remixes og med det antal udgivede tracks så ved jeg godt hvad jeg tror på ;)


    Og har fået komplimenter fra diverse store djs og producere ;)


  • at du har været Dj har jo nul betydning for at kunne remixe et nummer ? for hvis du har remixet andres nummer de 4 år også vil jeg mene du burde kigge dig om efter et andet arbejde :)

  • troede ik det var lovligt at smide musik til download her på tweak, men oki :boxed:


    (ska da lige høre det og se om du har for bedret det i mine øre :)) )


    lyder lidt som et nummer de vil kunne spille på http://www.T4E.dj/ og det lyder da os oki, har aldrig være Kate Perry fan.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    troede ik det var lovligt at smide musik til download her på tweak, men oki :boxed:


    (ska da lige høre det og se om du har for bedret det i mine øre :)) )


    lyder lidt som et nummer de vil kunne spille på http://www.T4E.dj/ og det lyder da os oki, har aldrig være Kate Perry fan.


    vi må gå ud fra han er regged Dj/producer efter 4 år og har rettighederne til at remixe tracks :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK


    vi må gå ud fra han er regged Dj/producer efter 4 år og har rettighederne til at remixe tracks :)


    Derfor skal man stadig søge rettighed hos den respektive kunstner (i det her tilfælde et pladeselskab)?


    Har hørt adskillige remixes af kendt numre fra Coldplay og andre, som aldrig er blevet udgivet, fordi pladeselskabet ikke ønsker det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Derfor skal man stadig søge rettighed hos den respektive kunstner (i det her tilfælde et pladeselskab)?


    Har hørt adskillige remixes af kendt numre fra Coldplay og andre, som aldrig er blevet udgivet, fordi pladeselskabet ikke ønsker det.


    og derved forbliver de bootlegs :)

  • Alt for hårdt til mig.. gi mig noget House/elektro.. eller noget softdance.. det ville være bedre..


    men den er bestemt god.. synes bare ikk der er nogen som har mixet det nummer ordentligt endnu..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • For guds skyld, stop med at bruge Rapidshare, magen til dårligere uploadservice skal man lede længe efter! (Dårlig hastighed, lag i downloads, laaang waittime), brug Zippyshare eller lign. istedet, langt langt bedre :$ (Henter med 37 kb/sec lige nu, hvis den var på Zippyshare kunne jeg have hentet den på 5-10 sekunder :D )



    (Og nu til sang kommentarer, efter 5 minutters download)


    Lidt skuffende ift dit DJ RevaX - Mixtape #1, som stadig har en værdig plads i min musiksamling ;)
    Mest fordi at dit mixtape var en masse lækkert electro house og dirty house som jeg rigtig godt kan lide, hvor hard dance genren, som dette remix må siges at være, ikke er min smag. Til gengæld synes jeg at det er fint mixet sammen, synes det hele passer fint sammen, bassline osv. Derimod er det bare lidt standard, der er ikke nogen overraskelser, men bassen varierer, og det er rart ;)


    Hvad har du lavet det med? Ableton eller Traktor måske?




  • åååh mit gamle mixtape lavet på en gammel denon sjover som skulle afprøves xD



    til jer alle mht rettighederne nej jeg har ikke rettighederne til vokalen derfor bliver det heller aldrig et track som bliver udgivet



    brtlsn jeg skal da nok bixe et nyt mixtape til dig hvis det er, har nogle utroligt lækre tracks som du skal høre når du siger du er til electro ;)




    Sangen er lavet i cubase

  • Ja, endelig nogle flere mixtapes fra dig Dj_Revax! :D


    Syntes at din sang du har mixet der lyder okay, har ikke den store viden på området, men det lyder fint. Dog er jeg mere til noget af det andet som du har lavet.