21

onsdag, 3. december 2003, 22:59

HALLO! I er jo totalt offtopic :))

anyways. Voice spillede den idag, men idioterne havde ikke lige lyst til at nævne titlen, men fangede lige lidt omkvæd:

"Set me free, why don't you babe? Get out of my life, why don't you babe? Cause you don't really love me, you just keep me hanging on."

og som jeg sidder og skriver dette, fandt jeg lige ud af at Kim Wilde ihvertfald har lavet det nummer. Fandt nemlig dette , om det så er et cover de spiller eller om det er et nyt nummer hun har lavet ved jeg ikke.

The hunt continues :P

<edit>
nummeret er originalt lavet af Diana Ross and the Surpremes. haha, så ved i det
</edit>

<edit2>
Kim Wildes' cover er fra 1987, så går ikke ud fra det er det de spiller på the voice. øv bøv
</edit2>

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "LecTer" (03.12.2003, 23:14)

22

onsdag, 3. december 2003, 23:23

Citeret

Originally posted by LecTer
HALLO! I er jo totalt offtopic :))

Ikke helt. Vi var lige ved at høre om et af Bentzins numre ;)

Jeg skal gerne gøre et google forsøg mere. Nu har vi jo lidt flere oplysninger. ;)

23

torsdag, 4. december 2003, 00:16

Citeret

"Set me free, why don't you babe? Get out of my life, why don't you babe? Cause you don't really love me, you just keep me hanging on."

og som jeg sidder og skriver dette, fandt jeg lige ud af at Kim Wilde ihvertfald har lavet det nummer. Fandt nemlig dette , om det så er et cover de spiller eller om det er et nyt nummer hun har lavet ved jeg ikke.

The hunt continues :P

<edit>
nummeret er originalt lavet af Diana Ross and the Surpremes. haha, så ved i det
</edit>

<edit2>
Kim Wildes' cover er fra 1987, så går ikke ud fra det er det de spiller på the voice. øv bøv
</edit2>

Uf, er en svær nød at knække.
Er du helt sikker på, at den hedder Blue eyes ?
Jeg mener den Diana Ross har lavet hedder Set me free.

Set me free har jeg fundet tonsvis af sange på, alle under dance genren.
Problemet er at man kun kan høre 30 sek. musik på nettet og der når de oftest ikke andet end indledningen. Hundehoveder ;)

24

torsdag, 4. december 2003, 01:05

Så kommer her et kvalificeret bud :

De hedder Sinema og sangen hedder som du forventede You keep me Hanging on

Hvordan lyder det ?

26

torsdag, 4. december 2003, 11:21

Citeret

det nummer har jeg også selv støvet op. det er sådan et 80'er nummer :S

hmm.... men er det samme nummer, bare en dance version ??

27

torsdag, 4. december 2003, 23:39

kan godt være...

*leder*

<edit>

Nu har jeg hørt lidt dance mixes osv, og jeg er næsten 100 på det ikke er Sinema, da hendes stemme er helt anderledes end den de spiller i radioen :-|

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "LecTer" (05.12.2003, 00:20)

28

torsdag, 11. december 2003, 01:34

hmm hvor fanden blev min sidste post af? Nåh men for et par dage siden skrev jeg til the voice, og mysteriet er endeligt løst =)

Jeg skrev:

----- Original Message -----
From: Thomas *efternavn*
To: studie@voice.dk
Sent: Friday, December 05, 2003 12:24 AM
Subject: I spiller en sang der ikke findes!?

Hej

Jeg er ved at gå til efterhånden. I har i den seneste tid spillet en sang kaldet ”You just Keep Me Hangin’ On”. Jeg mener jeg hørte en vært sige at kunstneren var Blue Eyes, men er langt fra sikker. Jeg har nu søgt tykt og tyndt efter dette nummer, og har da også fundet det. Dog bare med Diana Ross and The Supremes, Kim Wilde, Funk Brothers og Sinema. Ja der er mange der har lavet det nummer, men det er ingen af de nævnte der har lavet den version i spiller!

Så vil i ikke være venlige at oplyse kunstner og udgivelsesdato? Evt. hvor jeg kan opstøve singlen?

På Forhånd Tak!

Mvh

Thomas *efternavn*

----
Han skrev:

Prøv at oversætte Blue Eyes til dansk!!!!

Så konklusionen må altså være at det er Blå Øjne aka den sindsygt overgearede kælling ved navn Julie Rugaard. Well fedt nummer anyways :D

Kan dog _stadigt_ ikke finde det nogen steder :-|

<EDIT>

Nu fandt jeg endeligt nummert :D

Nummeret hedder helt præcist:

Blue ICE - Keep me hanging on

altså ikke blue eyes.. forøvrigt er det dj aligator der har lavet musikken

</EDIT>

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "LecTer" (13.12.2003, 12:09)

29

onsdag, 17. december 2003, 21:16

Citeret

Originally posted by bentzin
Det sku' vel ik' være "Behind Blue Eyes" med Limp Bizkit ?(

Vil bare lige tilføje at det ik er klamme fred durst som har lavet dette nummer, men at det er et covernummer af the who.

30

torsdag, 18. december 2003, 02:30

Citeret

<EDIT>

Nu fandt jeg endeligt nummert :D

Nummeret hedder helt præcist:

Blue ICE - Keep me hanging on

altså ikke blue eyes.. forøvrigt er det dj aligator der har lavet musikken

</EDIT>

he he hørte den lige på voice i dag - et rigtig teenie-dance nummer. :))
Har jeg vidst også hørt et par gange i byen efterhånden ;)

31

torsdag, 18. december 2003, 10:32

hehe aerial.. ved jeg nu ikke om det er :p

er ikke teenager og synes stadigt det er fedt =)

eller.. er faktisk ved at være lidt træt af det hehe, men det var sku fedt at fyre den af til på IN på lørdags :D

32

torsdag, 18. december 2003, 13:31

Citeret

hehe aerial.. ved jeg nu ikke om det er :p

er ikke teenager og synes stadigt det er fedt =)

eller.. er faktisk ved at være lidt træt af det hehe, men det var sku fedt at fyre den af til på IN på lørdags :D

uha LecTer - du er ikke teenager men smutter stadig på IN ? :))

Er heller ikke selv teenager og synes da også at nummeret er meget fedt (men jeg vil sg* ikke på IN) ;) *G*

33

torsdag, 18. december 2003, 23:24

well IN er godt nok fyldt med en del mennesker på stoffer og sårn, men synes nu ikke alderen er alt for lav.. og så spiller de fed musik :) især til g.dk om onsdagen.. desuden er alle derinde klar på at fyre den af, i modsætning til så mange andre steder 8)

34

mandag, 29. december 2003, 03:38

Citeret

well IN er godt nok fyldt med en del mennesker på stoffer og sårn, men synes nu ikke alderen er alt for lav.. og så spiller de fed musik :) især til g.dk om onsdagen.. desuden er alle derinde klar på at fyre den af, i modsætning til så mange andre steder 8)

Well, nice du fandt nummeret, må lige få det hørt engang :)

Anyway, er det nice nok på Gorgeous ? Gad umiddelbart godt tjekke det ud, har bare ikke sådan muligheden for at besøge svensker standen :finger:

35

mandag, 29. december 2003, 03:42

jeg synes det er fedt.. hvis man altså er til genren =)

forskellen på IN og g.dk er at g.dk er en del hårdere i stilen og så er der ikke black eyed peas eller noget (kommer der engang imellem på IN :P)

36

mandag, 29. december 2003, 04:19

Citeret

jeg synes det er fedt.. hvis man altså er til genren =)

forskellen på IN og g.dk er at g.dk er en del hårdere i stilen og så er der ikke black eyed peas eller noget (kommer der engang imellem på IN :P)

Lige præcis, gider nemlig ikke alt det andet musik man konstant får på Daisy og der andre diskoteker.

37

lørdag, 3. januar 2004, 03:56

det ka ik være limp bisket de laver ik dance

www.fbi.dk er det mest opturen på nettet!

38

lørdag, 3. januar 2004, 15:38

hehe kaare, måske du skulle læse hele tråden før du kommenterede. Diskussionen om hvorvidt det var limp bizkit blev afklaret flere uger siden 8o :))

39

tirsdag, 6. januar 2004, 14:46

Elton John har vist også sunget en sang som hedder noed med "blue eyes"...om man så vil "dance" til den, må man jo selv om ;) ellers ved jeg ikke noget...

anyways, nogen her som så ved en af Tupac's sange? der blir spillet guitar i sangen også, og det udelukker vel en del muligheder for hvilken sang det kan være...

nogen bud??

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (06.01.2004, 14:49)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.