IHH! Hjælp med et nummer?

  • Hej


    Jeg er ved at gå ned over ikke at kunne finde følgende nummer. Er rimelig sikker på at dem der har lavet nummeret hedder "Blue Eyes". Kan bare ikke finde information om nummeret nogen steder. Og de pladeforretninger jeg har været i kunne ikke hjælpe :-/


    Genren er dance, og så bliver nummeret spillet en del på the voice. Der står intet på the voice's hjemmeside :-S

  • ja sikkert Limp Bizkit - Behind blue eyes <- spor 15 på Linp Bizkit - Results May Vary

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    øh - jeg kender da ikke LimP Bizkit som at lave Dance ? *G*


    Sagde han ikke at det var i dance-genren ? ;)


    Hehe, skulle lige til at sige det. :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Hehe, skulle lige til at sige det. :))


    Jo det har i ret i. Men det var det eneste der svarede til noget med "Blue Eyes".
    Har kigget lidt på Voice chart-liste og fandt flg. muligheder med "blue el. eye" inkl.:
    Black Eyed Peas med "Where Is The Love"
    Blu Cantrell feat. Sean Paul - "Breath"
    Blue - "Guilty" ;)


  • Problemet er at Voice ikke har nogen playlist men kun viser deres chart. Derfor kan man kun tjekke de numre der ligger på chartet og mener ikke den sang Lecter henviser til er kommet derop endnu ;)

  • Quote

    Originally posted by LecTer
    haha DANCE blev der sagt :)


    Nej de har nemlig ikke en playlist, de har kun deres forbandede chart og deres "ny musik" liste, men den er ikke til at finde nogen af stederne.


    Har også kigget lidt på uptown, men de er blevet "spist" af voice, så der bliver du bare routet videre til voice.dk :evil:

  • Quote

    Originally posted by LecTer
    haha DANCE blev der sagt :)


    Nej de har nemlig ikke en playlist, de har kun deres forbandede chart og deres "ny musik" liste, men den er ikke til at finde nogen af stederne.


    Hva' fa..' ved bønder om agurkesalat :D - - - -
    Nu er Dance ik' lige min kop thé ;) - måske fordi hende den unge underbo spiller det tit - og meget højt X(

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    måske fordi hende den unge underbo spiller det tit - og meget højt X(


    hende ? ung ? så mangler det bare at du også skriver at hun er en frækkert ;) *G*

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    hende ? ung ? så mangler det bare at du også skriver at hun er en frækkert ;) *G*


    Jamen - det ved jeg ik' rigtigt, men hun ser da rimelig godt ud. ;)
    Har godt nok sovet der én gang :] Men det var en gang i en "ordentlig koger" - hvor jeg vist ik' havde flere kræfter el. bare var så hønefuld at jeg ikke anede, hva' jeg foretog mig :rolleyes:
    Jeg vågnede ihf. op næste morgen og havde det meget skidt - så skidt at jeg måtte ud på det lille hus for at "ofre". Og da jeg stod der ude - kiggede jeg så ud af vinduet - "What !!!! Det er s.. da for lavt det her" 8o Hurtig ind og få tøj på og så op på den rigtige etagé :rolleyes: :]

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    [quote]Originally posted by Aerial
    Jamen - det ved jeg ik' rigtigt, men hun ser da rimelig godt ud. ;)
    Har godt nok sovet der én gang :] Men det var en gang i en "ordentlig koger" - hvor jeg vist ik' havde flere kræfter el. bare var så hønefuld at jeg ikke anede, hva' jeg foretog mig :rolleyes:
    Jeg vågnede ihf. op næste morgen og havde det meget skidt - så skidt at jeg måtte ud på det lille hus for at "ofre". Og da jeg stod der ude - kiggede jeg så ud af vinduet - "What !!!! Det er s.. da for lavt det her" 8o Hurtig ind og få tøj på og så op på den rigtige etagé :rolleyes: :]


    *FASAG*
    Det må være lige så slemt som at vågne op med en kvinde ved siden af, som man ikke kender. :))


    "Hurtigt ind og få tøj på". Det lyder da en smule suspekt. Kom så lige med resten af historien... ;):))

  • Quote

    Originally posted by The Hans
    *FASAG*
    Det må være lige så slemt som at vågne op med en kvinde ved siden af, som man ikke kender. :))


    "Hurtigt ind og få tøj på". Det lyder da en smule suspekt. Kom så lige med resten af historien... ;):))


    Ja hmm.... jeg tror han rykkede hende ;) *G*

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Ja hmm.... jeg tror han rykkede hende ;) *G*


    Jeg må skuffe jer - drenge - for jeg aner ik' hva' jeg har lavet :( - det eneste jeg ved, er at jeg vågnede op i en seng - alene. Senere viste det sig at jeg havde tabt min nøglebundt som bruges på skolen. :rolleyes: Så jeg måtte ringe til hende og først undskylde og derefter høre om hun havde fundet mine nøgler. Til det første sagde hun, at hendes kæreste godt nok havde fortalt at der havde været sovende gæster i børneværelset :O (De var ikke hjemme ;) altså - børnene)
    Vedr. nøglerne - så ca. en uge efter, mens min kæreste var oppe hos mig, ringede det på døren og min underbo stod uden for og spurgte om det var dem jeg havde savnet :rolleyes: Pinligt - pinligt

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    ]
    Jeg må skuffe jer - drenge - for jeg aner ik' hva' jeg har lavet :( - det eneste jeg ved, er at jeg vågnede op i en seng - alene. Senere viste det sig at jeg havde tabt min nøglebundt som bruges på skolen. :rolleyes: Så jeg måtte ringe til hende og først undskylde og derefter høre om hun havde fundet mine nøgler. Til det første sagde hun, at hendes kæreste godt nok havde fortalt at der havde været sovende gæster i børneværelset :O (De var ikke hjemme ;) altså - børnene)
    Vedr. nøglerne - så ca. en uge efter, mens min kæreste var oppe hos mig, ringede det på døren og min underbo stod uden for og spurgte om det var dem jeg havde savnet :rolleyes: Pinligt - pinligt


    He he :)) Det må have været noget af en brandert. :))

  • Quote

    Originally posted by The Hans


    He he :)) Det må have været noget af en brandert. :))


    Det ka' man vist godt sige ;) Men jeg har siden hen fundet ud af, at det der gør at jeg får de der "blackout", er at blandingen af meget sprut og min sukkersyge, er en meget farlig sammensætning.
    Så fremover passer jeg på ikke at blande for meget og samtidig ska' jeg huske at få noget sukker - når der er "linet" op til noget med spiritus.

  • Quote

    Originally posted by bentzin
    Vedr. nøglerne - så ca. en uge efter, mens min kæreste var oppe hos mig, ringede det på døren og min underbo stod uden for og spurgte om det var dem jeg havde savnet :rolleyes: Pinligt - pinligt


    Ha ha - håber ikke din kæreste er den jaloux type ? :))


    Behøves ikke særlig meget fantasi til at brygge en lille historie sammen der ;)

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Ha ha - håber ikke din kæreste er den jaloux type ? :))


    Behøves ikke særlig meget fantasi til at brygge en lille historie sammen der ;)


    Dert skal lige nævnes, at jeg fortalte hende om det allerede dagen efter den famøse hændelse :]