Hjælp et Tweak-medlem :-)

  • hjælp et tweak medlem, og så har han 2 indlæg på forum....hmmmm

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • teknisk set...men tror mange er enige med mig, at man moralsk set ikke rigtigt er medlem hvis man bare kommer 3 gange om året når man har et problem, men at man også er her og hjælper andre med hvad man nu kan......nogle ved noget om hifi anlæg, andre om hardware, nogen om software osv osv....men nok om det...fandt det bare temmelig ironisk.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    teknisk set...men tror mange er enige med mig, at man moralsk set ikke rigtigt er medlem hvis man bare kommer 3 gange om året når man har et problem, men at man også er her og hjælper andre med hvad man nu kan......nogle ved noget om hifi anlæg, andre om hardware, nogen om software osv osv....men nok om det...fandt det bare temmelig ironisk.


    Der er mange der bare bruger nyhedsdelen af Tweak skal du også huske på :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af woyer
    Nøøj... Alle klip er jo katestrofale på alle længde- og breddegrader.. Ingen klip fortjener min vote ;)


    Fuldstændig enig. Der er ikke et af de klip jeg synes fortjener nominering.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg stemte... IKKE på dig :finger:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Det er bare lav budgets film så det vil noget rofl. :ph34r: :ph34r: :ph34r:


    og ham der jim carey fyren, var det den dovne fede slow motion version af den originale eller?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().