AC/DC - Black Ice

  • Hej Tweak,


    Kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om det nye album fra AC/DC.


    Hvad synes i om det?


    Jeg synes det er et rigtig fedt album, især sangen "Rock N' Roll Train", som jeg hører 24/7 pt.


    Dog synes jeg albummet kører meget "i den gamle stil" hvilket er fedt nok, men hvorfor ikke prøve noget nyt? eller er det bare mig der har det sådan?


    Isse :)

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • AC/DC har vist kørt i deres gamle stil i næsten 30 år, og det er vist noget deres image virkelig sælger på, så det ville ødelægge det at ændre den markant, vil jeg tro :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Har ikke hørt deres nye skive, da jeg aldrig helt var være hooket på AC/DC.
    Men det med at ændre sin stil, det er sgu en farlig ting. Se blot på Metallica, der er godt nok sket nogle markante ændringer siden "Ride the Lightning", "Master of Puppets" etc.
    Om det så er ærgeligt eller godt kan man jo altid diskutere.

  • Deres nye album kunne være lavet for 20 år siden, der er intet nyt under solen der, blot atter en omgang klassisk AC/DC. Men det er jo ikke så ringe endda.


    If it aint broke, dont fix it

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • hørte dem en del i mine unge dage..host,skrev jeg det ! Det fedeste er stadig med bon scott på vokalen,den nye plade gad jeg ikke engang gennemlytte,de har stået stille siden 1980 imo,men det har en stor del af deres publikum så også :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    AC/DC har vist kørt i deres gamle stil i næsten 30 år, og det er vist noget deres image virkelig sælger på, så det ville ødelægge det at ændre den markant, vil jeg tro :)


    HAHA! Der var en Journalist der spurgte Angus hvad han mente om nogle kritikeres udtalelser om at de havde lavet det samme album 12 gange:


    "THAT'S A DAMN LIE! We've made the same album 14 times now!"



    Black Ice er i øvrigt et enormt fedt album! :hb:

  • det er jo super godt! jaja man kan argumentere for at det er den samme gamle AC/DC stil, men det er jo AC/DC... de skal lyde sådan!! og jeg synes slet ikke de lyder gamle og kedelige, tværtimod er der godt med glæde og gå-på-mod :D


    hører albummet tit! :boxing:

  • Rigtigt godt album, specielt rock n roll train samt warmachine falder specielt i min smag. Tror kun der er 1 eller 2 sange jeg ikke er ret vildt med, men sådan har jeg det også med deres gamle album :dance:

  • synes og har altid syntes at thunderstruck var den fedeste sang AC/DC har lavet men syntes der nogle rigtig gode på det nye album og kun gode ting ved det nye album